تاریخ : چهارشنبه, ۱۳ تیر , ۱۴۰۳ Wednesday, 3 July , 2024

۸۱ تابلو نام‌گذاری معابر و محلات توسط شهرداری قشم نصب شد

  • کد خبر : 4140
  • ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۳
۸۱ تابلو نام‌گذاری معابر و محلات توسط شهرداری قشم نصب شد
شهردار قشم گفت: ۸۱ تابلو نام‌گذاری معابر در راستای یکسان‌سازی و سهولت دسترسی قشموندان و گردشگران داخلی و خارجی به نشانی محلات شهری در سطح شهر قشم نصب شد.

به گزارش پایگاه خبری چل‌بیم، میرداد میردادی گفت: عملیات نصب این تابلوها در محلات ملاموسی، صحرا سینا، قسمتی از گلشهر، بلوار ژئوپارک و بلوار شهید رجایی توسط واحد خدمات شهری انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه تابلوهای شناسایی معابر و محلات یکی از مهم‌ترین ابزار برای دستیابی به نشانی‌ها و آدرس است، افزود: تابلوهای تهیه شده دارای مشخصات محدوده خدماتی شهرداری و نام کوچه و معابر به ۲ زبان فارسی و لاتین است و بر روی پایه فلزی با دو رنگ آبی و سفید طراحی و ساخته شده است.

شهردار قشم هزینه طراحی، ساخت و نصب این تابلوهای نام‌گذاری را یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و یادآور شد: امیدواریم با نصب این تابلوها در محلات و معابر سطح شهر و نواحی منفصل شهری، گام مهمی جهت پاسخ به یکی از مطالبات به حق قشموندان برداشته باشیم.

میردادی اضافه کرد:پی از این نیز امسال ۱۳۷ مترمربع تابلوی راهنمای مسیر به‌ارزش ۲۰ میلیارد ریال از سوی شهرداری مطابق با استانداردهای بین‌المللی طراحی، تولید و نصب شده است.

 

لینک کوتاه : https://chelbim.ir/?p=4140
  • منبع : خبرگزاري ايرنا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.