تاریخ : شنبه, ۹ تیر , ۱۴۰۳ Saturday, 29 June , 2024

گردشگری مکمل زیرساخت‌های توسعه‌دهنده و اقتصاد جزیره

  • کد خبر : 4266
  • ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۷
گردشگری مکمل زیرساخت‌های توسعه‌دهنده و اقتصاد جزیره
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: صنعت گردشگری قشم با توان اقتصادی خود باید در تکمیل زیرساخت‌ها و بهبود سطح کیفیت زندگی ساکنان جزیره نمود داشته باشد.

 

به گزارش پایگاه خبری چل‌بیم، عادل پیغامی روز دوشنبه ۲۱ اسفندماه ۱۴۰۲ در دیدار با اعضای جامعه هتل‌داران قشم، گفت: در حوزه زیرساخت‌های جزیره و صنعت و خدمات گردشگری، قشم حجم بالایی از مطالبات سال های گذشته روبه روست.

وی ادامه داد: برگزاری برنامه‌ها و رویدادهای مختلف در سطوح ملی و بین‌المللی در حوزه‌های فرهنگی و اقتصادی می تواند بستر مناسبی برای حضور گردشگران در تمام فصول سال باشد.

این مقام عالی تاید کرد: افزایش ناگهانی جمعیت در فصول گردشگرپذیر، جزیره را با کمبودها و مشکلاتی مواجه می‌کند که برای حل این مسایل در حوزه‌های آب، نان، حمل و نقل، بهداشت و سلامت، سوخت برنامه ریزی‌های خوبی صورت گرفته که نیازمند همراهی سایر نهادها و بخش‌ها نیز هست.

به گفته پیغامی، تا رسیدن به نقطه مطلوب در صنعت گردشگری جزیره فاصله زیادی وجود دارد و برای فصل‌های غیرگردشگری این منطقه نیز باید برنامه‌هایی طراحی شود تا شاهد حضور گردشگران در تمامی فصول سال باشیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه هوشمندسازی شبکه توزیع آب شهر قشم افزود: در ابتدای دولت سیزدهم ظرفیت تولید آب در شهر قشم معادل ۱۸ هزار مترمکعب در روز بوده که این میزان تا پایان سال جاری به ۲۸ هزار مترکعب در روز خواهد رسید و با اجرای طرح هوشمندسازی نیز نقاط اتلاف در شبکه توزیع آب به حداقل می‌رسد.

 

لینک کوتاه : https://chelbim.ir/?p=4266
  • منبع : منطقه آزاد قشم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.