تاریخ : چهارشنبه, ۱۳ تیر , ۱۴۰۳ Wednesday, 3 July , 2024

کشف ۲۸۳کیلو انواع مواد مخدر در میناب

  • کد خبر : 1241
  • ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۶
کشف ۲۸۳کیلو انواع مواد مخدر در میناب
فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف 283کیلو و 800گرم انواع مواد مخدر و دستگیری 4 قاچاقچی طی دو عملیات جداگانه در شهرستان میناب خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چل بیم، شنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۱؛ سردار غلامرضا جعفری بیان داشت: در اجرای طرح نصر و مبارزه با قاچاق مواد مخدر و برخورد با قاچاقچیان ، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان میناب از حمل مقادیری مواد مخدر ازسمت یکی از روستاها به میناب مطلع و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: تیم های عملیاتی پلیس این شهرستان با هماهنگی قضائی حین گشت زنی در محور “هشتبندی – میناب” به محل مورد نظر اعزام و پس از مشاهده خودروی مورد نظر موفق شدند آن را متوقف و در بازرسی به عمل آمده ۱۳۰ کیلو و۵۰۰گرم تریاک کشف و ۲ قاچاقچی را دستگیر کنند.

این مقام ارشد انتظامی اظهار داشت: همچنین طی عملیاتی دیگر ، مأموران انتظامی پاسگاه چغازردی حین کنترل خودروهای عبوری واقع در محور “میناب- بندرعباس” به یک دستگاه خودرو جک یخچال دار مظنون و در بازرسی از آن ۱۳۶کیلو گرم حشیش و ۱۷ کیلو و ۳۰۰گرم تریاک که به طرز ماهرانه ای درون سبدهای یخ جاساز شده بودند کشف و ۲ قاچاقچی را دستگیر کردند.

سردارجعفری با اشاره به اینکه در مجموع ۲۸۳کیلو و۸۰۰ گرم انواع مواد مخدر کشف،۴ قاچاقچی دستگیر و دو دستگاه خودرو توقیف شد، بیان داشت: متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان خاطرنشان کرد: در سایه اقدامات اطلاعاتی پلیس، سوداگران مرگ از توزیع و انتقال این محموله مواد افیونی که به واقع توزیع و مصرف هر گرم آن گرفتار کننده مردم است و از شهروندان انتظار داریم در صورت اطلاع از اینگونه موارد، مراتب را به پلیس گزارش کنند.

انتهای پیام/.

لینک کوتاه : https://chelbim.ir/?p=1241
  • نویسنده : مجتبی نوزرنژاد
  • منبع : چل بیم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.