تاریخ : چهارشنبه, ۱۳ تیر , ۱۴۰۳ Wednesday, 3 July , 2024
جانشین سازمان بسیج مستضعفین:

هنرمندان انقلابی در جهاد تبیین ایفای نقش کنند

  • کد خبر : 1375
  • ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۹:۲۶
هنرمندان انقلابی در جهاد تبیین ایفای نقش کنند
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: هنرمندان انقلابی در جنگ نرم و جهاد تبیین نقش ارزشمندی دارند و می‌توانند بسیار موثر باشند.

به گزارش پایگاه خبری چل بیم، شنبه ۲۳مهر ۱۴۰۱؛ آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره تئاتر استانی بسیج با عنوان«سودای عشق» عصر پنجشنبه در قشم برگزار شد.

سردار سرتیپ پاسدار سید قاسم قریشی، جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در این آیین اظهار داشت: به تناسب پیروزی‌ها و پیشرفت انقلاب، دشمنان نیز در تلاش هستند با استفاده از ابزار هنر در جنگ نرم بتوانند جامعه را به انحراف بکشند.

وی افزود: هنرمندان در زمینه مقابله با توطئه‌های دشمن نقش ارزشمندی دارند و می‌توانند در راستای گسترش سبک زندگی که مورد تاکید رهبری است موثر باشند.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: جهاد تبیین، افشاگری اهداف و اقدامات شوم استکبار جهانی علیه ملت ایران و دیگر ملت های دنیا، روایت مقاومت مردم در برابر استکبار جهانی و پیروزی های به دست آمده بویژه در ۸ سال دفاع مقدس و دفاع خطه جنوب از آب های خلیج فارس را می‌توان از دیگر رسالت‌های هنرمندان انقلابی برشمرد.

سردار سرتیپ قریشی ادامه داد: امروز دشمن در تلاش است اهداف ناکام مانده با ابزارهای نظامی را از طریق جنگ نرم با تحت تاثیر قرار دادن مردم جهان تحقق بخشد که در این جبهه نقش هنرمندان در بیان حقایق بسیار ارزشمند است.

انتهای پیام/.

لینک کوتاه : https://chelbim.ir/?p=1375
  • نویسنده : مجتبی نوزرنژاد
  • منبع : چل بیم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.