تاریخ : یکشنبه, ۲۵ شهریور , ۱۴۰۳ Sunday, 15 September , 2024

همکاری علمی شهرداری قشم و دانشگاه کراسنودار روسیه آغاز شد

  • کد خبر : 5529
  • 23 مرداد 1403 - 15:05
همکاری علمی شهرداری قشم و دانشگاه کراسنودار روسیه آغاز شد
شهردار قشم از آغاز همکاری‌های علمی این شهرداری و دانشگاه کراسنودار کشور روسیه در زمینه‌های علمی برای تقویت حوزه دانش مدیریت شهری و شهرهای دانش‌پایه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چل‌بیم،  میرداد میردادی شهردار قشم که به منظور عقد پیمان خواهرخواندگی با « کراسنودار» عازم کشور روسیه شده است، اظهار داشت: در نشستی با رییس دانشگاه کراسنودار توانمندی‌های علمی جزیره قشم تشریح و از ظرفیت‌های این دانشگاه نیز بازدید شد.

وی افزود: در چارچوب پیمان خواهر خواندگی شهرداری قشم و شهر کراسنودار با حضور در دانشگاه مطرح این شهر بستر لازم برای آغاز همکاری‌های علمی فراهم آمد.

شهردار قشم تصریح کرد: بروزآوری، تقویت و توسعه دانش مدیریت شهری توام با نگاه به حوزه متناسب سازی علوم با زیست بوم منطقه از جمله مهمترین اهداف این همکاری علمی به شمار می‌رود.

میردادی ادامه داد: امید است با توسعه همکاری ها بتوانیم توسعه شهر قشم را در مسیر دانش پایه به پیش ببریم زیرا دستیابی به توسعه پایدار بر پایه دانش تخصصی هر حوزه و همخوانی آن با فرهنگ و ظرفیت‌های بومی است.

گفتنی است، رییس دانشگاه کراسنودار در پایان این نشست نگاه علمی و دانش باوری شهرداری قشم را با اهدای لوحی به میرداد میردادی شهردار قشم ستود.

دانشگاه کراسنودار روسیه در شمار ۱۰۰ دانشگاه برتر این کشور قرار دارد که به عنوان دانشگاهی با بیشترین میزان تحقیقات علمی و پژوهشی شناخته می‌شود و نتایج حاصل از این تحقیقات در کشورهایی همچون آمریکا، آلمان، انگلستان و ژاپن از اعتبار بالایی برخوردار است.

با دعوت استاندار کراسنودار روسیه به منظور امضای تفاهم نامه جهت شروع همکاری‌های دوجانبه، هیاتی شامل میرداد میردادی، شهردار قشم، ادریس راموز، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری، جعفر زمانی، رییس دفتر نمایندگی وزارت خارج در قشم و  فرهاد اظهری، مشاور مدیرعامل سازمان عازم روسیه شدند.

لینک کوتاه : https://chelbim.ir/?p=5529
  • منبع : شهرداري قشم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.