تاریخ : دوشنبه, ۱۸ تیر , ۱۴۰۳ Monday, 8 July , 2024
با دستور رییس ستاد اجرایی خدمات سفر قشم انجام شد؛

هزینه پارکینگ های قشم و درگهان در شبانه روز ۱۰ هزار تومان

  • کد خبر : 2622
  • ۰۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۴
هزینه پارکینگ های قشم و درگهان در شبانه روز ۱۰ هزار تومان
رییس کمیته نظارت بر اصناف ستاد اجرایی خدمات سفر قشم گفت: طبق دستور دکتر افشار فتح الهی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم کرایه خودرو برای پارک در پارکینگ های قشم و درگهان در هر شبانه روز برای هر خودرو تنها ۱۰ هزار تومان تعیین شده است.

به گزارش پایگاه خبری چل بیم، چهارشنبه ۲ فروردین ۱۴۰۲، حسین علیزاده با اعلام این خبر گفت: در بازدیدهای انجام شده از پارکینگ های قشم و درگهان، با نصب بنر قیمت و علائم ورودی و خروجی خدمات ارائه شده به گردشگران را به بهترین نحو به انجام رسانند.

وی همچنین در خصوص نظارت بر صنوف جزیره، اظهار کرد: طی بازدیدهای به عمل آمده از مبادی ورودی و خروجی جزیره چگونگی روند تردد گردشگران مورد پایش قرار گرفت و صنف هایی که در بنادر و فرودگاه مستقر هستند، مکلف شدند تا قیمت اقلام را با بنر اطلاع رسانی کنند.

به گفته علیزاده، پس از دریافت درخواست های مردمی، دستفروشانی که در اسکله های گردشگری حضور داشتند، جمع آوری شدند تا ارائه خدمات تفریحی به صورت ایمن انجام شود.

طی جلساتی که با صنوف شهرستان از جمله مجمتع های تجاری و رستوران ها برگزار گردید بر لزوم ارائه خدمات مطلوب به گردشگران و رعایت قوانین تاکید شده است.

انتهای پیام/.

لینک کوتاه : https://chelbim.ir/?p=2622

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.