تاریخ : دوشنبه, ۱۱ تیر , ۱۴۰۳ Monday, 1 July , 2024

هرکه دارد هوس کرب و بلا بسم الله

  • کد خبر : 980
  • ۲۴ تیر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۹
هرکه دارد هوس کرب و بلا بسم الله
مدیر اجرایی موکب قمربنی‌هاشم(ع) شهرستان قشم از پایش امکانات این موکب در نجف اشرف به منظور میزبانی از زائران اربعین حسینی خبر داد و اقلام مورد نیاز را جهت مشارکت عشاق الحسین(ع) تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری چل بیم؛ امروز جمعه ۲۴ تیرماه ۱۴۰۱؛ جهانگیر ذاکری مدیر اجرایی موکب قمر بنی‌هاشم(ع) قشم مستقر در نجف اشرف در گفت و گوی رسانه‌ای اظهار داشت: طی سفری به نجف اشرف امکانات موکب که در سال‌های گذشته به همت مردم و خیران برای خدمت به زائران جمع آوری و در این مسیر به کار گرفته شده بود مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی افزود: خوشبختانه سلامت امکانات موکب رضایت بخش است اما همچنان برای تامین و تکمیل امکانات و تجهیزات نیازمند کمک دلدادگان اهل بیت و حضرت سیدالشهدا(ع) هستیم.

مدیر اجرایی موکب قمر بنی‌هاشم(ع) قشم تصریح کرد: محور اصلی خدمات موکب در سال جاری اسکان زائران اباعبدالله الحسین(ع) است و به توفیق الهی روزانه یک هزار نفر از زائران مرد و زن را در نجف اشرف میزبانی خواهیم کرد.

ذاکری خاطرنشان کرد: آبسردکن، کولر و سیستم خنک کننده، گونی ضدآب، ظرف یک بار مصرف بویژه لیوان، سیستم صوتی، جارو برقی، لباسشویی، پارچه مشکی، مواد غذایی نظیر روغن، حبوبات، برنج، کنسروجات و رب گوجه از نیازمندی‌های اساسی موکب است.

به گزارش چل بیم، علاقه مندان به مشارکت در خدمتگزاری به زائران امام حسین(ع) می‌تواند جهت نذورات و کمک‌های خود نقدی خود را به شماره حساب‌های زیر واریز کنند و جهت تحویل اقلام غیرنقدی با شماره ۰۹۱۷۳۶۳۴۴۷۶ هماهنگی نمایند.

انتهای پیام/.

لینک کوتاه : https://chelbim.ir/?p=980
  • منبع : چل بیم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.