تاریخ : چهارشنبه, ۱۳ تیر , ۱۴۰۳ Wednesday, 3 July , 2024
قاضی زاده هاشمی در قشم؛

هرمزگان نیازی به تزریق نیروی انسانی فرااستانی ندارد/ قانون اشتغال جامعه ایثارگری باید اجرا شود

  • کد خبر : 838
  • ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵
هرمزگان نیازی به تزریق نیروی انسانی فرااستانی ندارد/ قانون اشتغال جامعه ایثارگری باید اجرا شود
معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران كشور گفت: قانون اشتغال و تبدیل وضعیت جامعه ایثارگری باید اجرایی شود.

به گزارش پایگاه خبری چل بیم، امروز چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱؛ سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی در شورای اداری شهرستان قشم با بیان این مطلب افزود: انتظار است مدیران محلی تبدیل وضعیت اشتغال خانواده شهدا را پیگیری کنند.

وی ادامه داد: در حوزه استخدامی خانواده های شاهد و ایثارگر باید شرایط لازم را دارا باشند و در صورت عدم احراز شرایط، باید از ظرفیت های اقتصادی منطقه جهت حل مشکل استفاده شود.

معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با بیان اینکه امروز عرصه تقابل فرهنگی و اقتصادی است، گفت: باید از همکاری مردم و اهالی بومی منطقه که استعدادها را بیشتر می شناسند و با محیط همزیستی دارند استفاده شود.

قاضی زاده هاشمی تصریح کرد: دست هرمزگان به لحاظ سرمایه انسانی خالی نیست و نیازی به تزریق نیرو از جای دیگری ندارد.

وی اظهار داشت: تمرکزمان در بنیاد شهید استفاده از مردمان بومی خود منطقه در حوزه مدیریتی است و این را به عنوان یک اصل دنبال می کنیم.

معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور بیان کرد: برنامه های کلی بنیاد در سطح ملی در حل پیگیری است و مباحث مطرح شده در جزیره قشم را نیز پیگیری خواهیم کرد.

قاضی زاده هاشمی ابراز داشت: خانواده ایثار و شهادت پا به سن گذاشته اند و میانگین سن جامعه هدف بنیاد شهید ۵۹ سال است؛ در حال که این رقم برای عموم مردم ۳۱ سال می باشد.

وی افزود: از این رو ایجاد اردوگاه های رفاهی در شمال و جنوب کشور و شهرهای زیارتی یکی از برنامه های بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور خاطرنشان کرد: در همین راستا یکی از بزرگترین کمپ های ایثارگران کشور را با کمک  مسوولان محلی و بودجه بنیاد شهید کشور در قشم احداث خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: روند بهسازی گلزار شهدای شهرستان قشم با نگاه ویژه دنبال خواهد شد.

انتهای پیام/.

لینک کوتاه : https://chelbim.ir/?p=838
  • نویسنده : مجتبی نوزرنژاد
  • منبع : چل بیم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.