تاریخ : جمعه, ۱۵ تیر , ۱۴۰۳ Friday, 5 July , 2024
شیخ خطیبی؛

هدایت، حمایت و نظارت بر سرمایه‌ها لازمه پیشرفت اقتصادی قشم است

  • کد خبر : 1264
  • ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۹:۵۰
هدایت، حمایت و نظارت بر سرمایه‌ها لازمه پیشرفت اقتصادی قشم است
امام جمعه اهل سنت قشم گفت: هدایت، حمایت و نظارت بر سرمایه‌گذاری‌ها از مولفه‌های تحقق پیشرفت اقتصادی چشم‌گیر در این جزیره است.

به گزارش پایگاه خبری چل بیم، دوشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۱؛ شیخ عبدالرحیم خطیبی امام جمعه اهل سنت قشم در بازدید از شرکت آرام شناور کیان قشم با بیان این مطلب تاکید کرد: برای استفاده از این ظرفیت قابل توجه در قشم تلاش لازم صورت گیرد.

محمدرضا زمانی مدیرعال شرکت شناورسازی آرام شناور کیان قشم نیز خاطرنشان کرد: تشویق جوانان قشم به اشتغال آفرینی، تاسیس و توسعه شرکت‌های تعاونی زیرساخت گردشگری ساحلی و دریایی و فعالسازی ظرفیت های ساحلی مغفول مانده نظیر ساحل روستاهای طولا، ریگو، رمچاه و شهرهای قشم و سوزا از جمله نیازمندی‌های توسعه‌ای موجود است.

شرکت آرام شناور کیان قشم از سال ۱۳۹۷ در شهرک صنعتی طولا واقع در جزیره قشم به بهره‌برداری رسیده و در زمینه طراحی انواع شناورهای تفریحی از جنس فایبرگلاس، چوبی و آلومینویمی در ابعاد کوچک و متوسط فعال می‌باشد.

پانتون بوت، انواع شناورهای چوبی، آلاچیق و کلبه آلاچیق، سوییت های شناور و همچنین رستوران شناور دیگر محصولاتی هستند که با هدف کمک به توسعه گردشگری دریایی جزیره قشم در این مجموعه صنعتی تولید می‌شود.

در این بازدید میرعلی سلامی عضو شورای اسلامی شهرستان قشم، حمید دارا و محمد بازماندگان دهیار روستای طولا امام جمعه اهل سنت قشم را همراهی کردند.

انتهای پیام/.

لینک کوتاه : https://chelbim.ir/?p=1264
  • نویسنده : مجتبی نوزرنژاد
  • منبع : چل بیم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.