تاریخ : چهارشنبه, ۱۳ تیر , ۱۴۰۳ Wednesday, 3 July , 2024

نقش برجسته شورای شهر در افزایش ۲۰۰ درصدی بودجه شهرداری قشم

  • کد خبر : 3154
  • ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۴
نقش برجسته شورای شهر در افزایش ۲۰۰ درصدی بودجه شهرداری قشم
رییس شورای اسلامی شهر قشم گفت: پیگیری و رایزنی‌های شورای شهر در سطوح ملی و استانی منجر به افزایش 200 درصدی بودجه شهرداری شده است.

به گزارش پایگاه خبری چل بیم، چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲؛ حبیب بازماندگان قشمی در هفتاد و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر قشم با حضور خبرنگاران اظهار داشت: بودجه ۱۴۰۰ شهرداری قشم در زمان اسقرار دوره ششم شوراها ۴۹۹ میلیارد ریال برآورد شده بود.

وی افزود: با آغاز فعالیت شورا بودجه شهرداری در سال ۱۴۰۱ افزون بر ۲۰۰ درصد رشد را تجربه کرد که ثمره پیگیری و رایزنی‌های شورای شهر در سطوح ملی و استانی است.

رییس شورای اسلامی شهر قشم تصریح کرد: شهرداری قشم از دریافت حق ۱۲ درصدی عوارض آلایندگی مرکز استان محروم بود که با جدیت شورای شهر این حق احیا شده و اعتبار آن برای خدمات‌رسانی به شهروندان قشم به حساب شهرداری واریز می‌شود.

بازماندگان قشمی ادامه داد: نقش شورای اسلامی شهر قشم و کمیسیون‌های تخصصی آن در احیا و تقویت رشته‌های ورزشی شهر قشم نظیر والیبال، فوتبال، پینگ پنگ، جودو و تکواندو ملموس است و منجر به افزایش شور و نشاط شده است.

وی گفت: تمام برنامه های ملی و مذهبی شهر قشم که مرکزیت این شهرستان را دارد و میزبان برنامه های محوری شهرستانی است با حمایت شورای اسلامی شهر قشم برگزار می شود.

رییس شورای اسلامی شهر قشم خاطرنشان کرد: ماشین آلات و سهمیه قیر شهرداری قشم نیز با پیگیری های انجام شده متحول شده به نحوی که تنها در حوزه ماشین آلات، امکانات شهردای قشم ۲ برابر شده است.

انتهای پیام/.

لینک کوتاه : https://chelbim.ir/?p=3154
  • نویسنده : مجتبی نوزرنژاد
  • منبع : چل بیم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.