تاریخ : جمعه, ۱۵ تیر , ۱۴۰۳ Friday, 5 July , 2024

نقش آفرینی دانش آموزان به عنوان سفیران جدید جزیره جهانی قشم / ۱۶ دانش آموز برتر قشم در المپیادهای منطقه تجلیل شدند

  • کد خبر : 4858
  • ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۱
نقش آفرینی دانش آموزان به عنوان سفیران جدید جزیره جهانی قشم / ۱۶ دانش آموز برتر قشم در المپیادهای منطقه تجلیل شدند
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم گفت: دانش آموزان به عنوان سفیران جدید جزیره جهانی قشم با هدف گسترش آگاهی فرهنگ و تمدن خلیج فارس و معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های جزیره، نقش آفرینی خواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری چل‌بیم، ادریس راموز همزمان با روز ملی خلیج فارس و در حاشیه حضور در سومین نمایشگاه مهارت‌های من در محل نمایشگاه‌های بین المللی قشم، اظهار کرد: رویکرد مهارت آموزی و افزایش توانمندی دانش آموزان جزیره قشم و پیوند آن با صنعت و بازار یکی اولویت‌های سازمان منطقه آزاد قشم است که امیدوار هستیم در آینده با توسعه دیپلماسی دانش آموزی شاهد پیشرفت‌های بیشتری در این حوزه باشیم.

وی ادامه داد: در حوزه‌های فرهنگی، هنری و فناوری اتفاق‌های خوبی توسط دانش آموزان جزیره قشم رقم خورده است و با ادامه این مسیر و با برگزاری کارگاه‌های آموزشی و رویدادهای جدید در آینده، شاهد معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های موجود در سطح ملی باشیم.

به گفته معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم؛ در راستای سیاست‌ها و اهداف پیش بینی شده و همسو با ظرفیت‌ها و توانمندی‌های احصا شده توسط سازمان منطقه آزاد قشم، با تعامل سایر دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی، جزیره قشم به عنوان جزیره نوآور و خلاقیت معرفی شده است.

راموز با بیان اینکه معرفی جزیره جهانی قشم به عنوان جزیره نوجوان، با همکاری آموزش و پرورش، با هدف توسعه آموزش مهارت‌ها و افزایش توانمندی دانش آموزان و نوجوانان جزیره قشم نیز به عنوان یکی از اولویت‌ها در دستور کار قرار دارد، افزود: در سومین دوره نمایشگاه «مهارت های من» نیز به دنبال ارائه فرصت‌ها و روایت جزیره جهانی قشم و گسترش مفهوم مکتب فرهنگی و هنری خلیج فارس با استفاده از توان دانش آموزان جزیره هستیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: جزیره جهانی قشم از سال‌ها قبل به واسطه دانش بومی، هنر و فرهنگ غنی ساکنان آن همواره جایگاه تمدن سازی در منطقه داشته است.

براساس این گزارش، همزمان با روز ملی خلیج فارس و در حاشیه سومین نمایشگاه مهارت‌های من، از ۱۶ دانش آموز حائز رتبه‌های برتر منطقه‌ای در المپیاد شایستگی محور و جمعی از آموزگاران هنرستان‌های شهر قشم تجلیل شد.

لینک کوتاه : https://chelbim.ir/?p=4858
  • منبع : منطقه آزاد قشم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.