تاریخ : جمعه, ۱۵ تیر , ۱۴۰۳ Friday, 5 July , 2024

نخستین گروه زائران قشمی به سرزمین وحی اعزام شد

  • کد خبر : 5118
  • ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۵:۵۱
نخستین گروه زائران قشمی به سرزمین وحی اعزام شد
مدیرکل فرودگاه بین‌المللی قشم گفت: نخستین کاروان زائران حج تمتع بامداد امروز از فرودگاه این جزیره از طریق پرواز شرکت هواپیمایی ایران‌ ایر به سرزمین وحی اعزام شد.

به گزارش پایگاه خبری چل‌بیم، ناصر رجبی افزود: نخستین پرواز زائران حج تمتع بزرگ ترین جزیره ایرانی خلیج فارس شامل ۲۴۱ نفر از حجاج و ۱۶ نفر از کادر و خدمه از فرودگاه قشم به مقصد جده پرواز کرد.

وی در خصوص زمان بازگشت زائران قشمی از سرزمین وحی، افزود: پیش‌بینی می‌شود زمان برگشت آنها از جده ۱۵ تا ۱۶ تیرماه باشد.

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی قشم توضیح داد: کاروان دوم زائران قشمی خانه خدا نیز امروز ساعت ۱۷ عصر در قالب یک پرواز شامل ۲۴۰ نفر از فرودگاه این جزیره عازم سرزمین وحی خواهند شد.

رجبی به زائران توصیه کرد: علاوه بر رعایت نکات بهداشتی، در صورت ضرورت فقط داروهای تجویز شده توسط پزشک با نسخه انگلیسی را به همراه داشته باشند تا مشکلی برای آنها بوجود نیاید.

وی خواستار رعایت قوانین عربستان از سوی زائران شد و گفت: بر اساس قوانین عربستان کشیدن سیگار در اماکن عمومی و یا تصویربرداری در مقابل ادارات این کشور ممنوع است و لازم است زائران باید به قوانین این کشور عمل کنند.

مطابق برنامه اعلام شده ۴۸۱ نفر از زائران، روحانیون و عوامل اجرایی حج تمتع امسال در قالب سه کاروان با ۲ پرواز مستقیم از فرودگاه بین المللی قشم به مقصد جده در کشور عربستان سعودی عازم سفر زیارتی حج می‌شوند.

لینک کوتاه : https://chelbim.ir/?p=5118
  • منبع : منطقه آزاد قشم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.