تاریخ : جمعه, ۱۵ تیر , ۱۴۰۳ Friday, 5 July , 2024
فرماندار قشم:

میدان‌داری رسانه‌های انقلابی/ حضرت زینب(س) بزرگ خبرنگار واقعه کربلاست

  • کد خبر : 996
  • ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶
میدان‌داری رسانه‌های انقلابی/ حضرت زینب(س) بزرگ خبرنگار واقعه کربلاست
فرماندار شهرستان قشم گفت: بزرگ خبرنگار واقعه کربلا حضرت زینب(س) و حضرت سجاد(ع) هستند که شایسته است بزرگداشت تقارن روز خبرنگار و عاشورای حسینی با نگاه ویژه به نسبت این دو واقعه انجام شود.

به گزارش پایگاه خبری چل-بیم، محمد محمدحسینی‌تختی فرماندار شهرستان قشم شامگاه شنبه هشتم مردادماه در آیین تقدیر از زحمات یک ساله اصحاب رسانه این شهرستان با بیان این مطلب اظهار داشت: اصحاب رسانه سرداران جبهه فرهنگی-رسانه‌ای هستند.

وی افزود: اصحاب رسانه به عنوان زبان گویا، چشم بینا و گوش شنوای جامعه باید مراقبت لازم را داشته باشند تا خوراک رسانه‌ای که به جامعه و افکار عمومی ارائه می‌کنند از هر گونه ناپاکی به دور باشد.

فرماندار شهرستان قشم تصریح کرد: نگاه ما به رسانه به عنوان یک «بستر» است و نه ابزاری که هر کس بتواند با هر مدلی که می‌خواهد از آن بهره‌کِشی کند.

محمدحسینی‌تختی ادامه داد: «قلم تحلیلی» دارای آینده‌نگری و نگاه به چشم‌اندازها از نیازهای شهرستان قشم است و باید در قلم زنی‌ها به نسبت قشم با سندهای بالادستی و سیاست‌های مورد تاکید رهبری توجه شود.

وی رسانه‌ را از ارکان مهم توسعه برشمرد و گفت: مولفه‌های توسعه به هم پیوسته و زنجیره‌ای و چند وجهی است که با آگاه‌سازی و مطالبه‌گری هوشمندانه و قانونمند بسیاری از موضواعات در شهرستان به سرانجام خواهد رسید.

فرماندار شهرستان قشم بیان کرد: در حوزه حمایتی از کوششی ریغ نخواهیم داشت و به عنوان رئیس شورای تامین شهرستان با تمام توان کمک کار رسانه‌ها خواهیم بود.

محمدحسینی‌تختی خاطرنشان کرد: عملکرد رسانه‌های انقلابی باید به نحوی باشد که در عرصه رسانه‌ای-فرهنگی میدان‌داری کنند.

انتهای پیام/.

لینک کوتاه : https://chelbim.ir/?p=996
  • منبع : چل بیم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.