تاریخ : جمعه, ۱۵ تیر , ۱۴۰۳ Friday, 5 July , 2024
در قالب ویژه‌برنامه‌های نوروز 1402 جزیره؛

“موزه بازار جووا” در قشم افتتاح می‌شود

  • کد خبر : 2506
  • ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۸
“موزه بازار جووا” در قشم افتتاح می‌شود
مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سازمان منطقه آزاد قشم از آغاز به کار "موزه بازار جووا" در قالب بخشی از ویژه‌برنامه‌های نوروز 1402 در این منطقه آزاد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چل بیم، شنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۱؛ ایوب زارعی با اشاره به برنامه‌های متنوعی که در این منطقه برای استقبال از گردشگران نورزی در حال انجام است، گفت: “موزه بازار جووا” باهدف معرفی و ارائه دست‌ساخته‌های بومی جامعه محلی و توسعه گردشگری میراث، در مجاورت قلعه پرتغالی‌های شهر قشم، پذیرای گردشگران نوروزی است.

وی از تداوم برگزاری موزه مذکور در ماه میهمانی خدا خبر داد و افزود: به‌منظور کمک به معرفی گردشگری مذهبی در روزهای ماه مبارک رمضان نیز این موزه از افطار تا سحر فضایی مفرح برای روزه‌داران و میهمانان جزیره مهیا می‌سازد.

مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سازمان منطقه آزاد قشم در پایان ضمن دعوت از همه هم‌وطنان برای انتخاب قشم به‌عنوان مقصد سفرهای نوروزی، خاطر نشان کرد: نوروز امسال، جزیره جهانی قشم با رویکردی متفاوت و با شعار “میهمان‌داریم”، بر برندسازی و توسعه مفهوم میهمان‌نوازی جنوبی‌ها، صحه خواهد گذاشت.

گفتنی است، موزه بازار جووا ، ۲۸ اسفندماه ۱۴۰۱ با برنامه‌هایی همچون اجرای موسیقی محلی، نمایش میدانی و رویدادهای فرهنگی مختلف دیگری کار خود را آغاز کرده و تا پایان ماه رمضان در سال ۱۴۰۲، میزبان گردشگران و ساکنان جزیره جهانی قشم است.

انتهای پیام/.

لینک کوتاه : https://chelbim.ir/?p=2506

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.