تاریخ : دوشنبه, ۱۱ تیر , ۱۴۰۳ Monday, 1 July , 2024

معرفی فرصت های سرمایه گذاری قشم به سرمایه گذاران اماراتی

  • کد خبر : 3286
  • ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۹:۱۲
معرفی فرصت های سرمایه گذاری قشم به سرمایه گذاران اماراتی
مدیر جذب سرمایه گذاری و بازاریابی سازمان منطقه آزاد قشم از دیدار و مذاکره با هیات تجاری و اقتصادی کشور امارات متحده عربی و سرمایه گذاران این کشور در محل اتاق بازرگانی ایران در تهران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چل بیم، چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، سید مسعود آل عبایی با بیان این مطلب، اظهار کرد: در این دیدارها فرصت ها و پتانسیل های سرمایه گذاری منطقه آزاد قشم برای سرمایه گذاران اماراتی معرفی گردید.

وی ادامه داد: همچنین در جریان این مذاکرات مقرر گردید هیاتی از سرمایه گذاران بخش های مختلف از جمله گردشگری، صنایع، نفت و انرژی به منظور بررسی شرایط و آشنایی بیشتر با فرصت های قشم در آینده نزدیک به این جزیره سفر کنند.

مدیر جذب سرمایه گذاری و بازاریابی سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: این دیدارها با حضور جمال سیف الجروان، دبیرکل شورای سرمایه گذاری خارجی در امارات متحده عربی و خالد جمال الغریر، نماینده هلدینگ سرمایه گذاری الغریر برگزار شد.

آل عبایی در پایان خاطرنشان کرد: ایجاد بستر لازم برای حضور سرمایه گذاران خارجی و همچنین استفاده از مزیت های صادراتی واحدهای تولیدی فعال در منطقه آزاد قشم مورد تاکید قرار دارد و به دنبال نقش آفرینی در بحث صادرات کالاها از حوزه های مختلف هستیم.

انتهای پیام/.

لینک کوتاه : https://chelbim.ir/?p=3286

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.