تاریخ : چهارشنبه, ۱۳ تیر , ۱۴۰۳ Wednesday, 3 July , 2024
خادمی؛

مسوولان به وظیفه خود در قبال هنرمندان «به رنگ هنر» عمل کنند

  • کد خبر : 2015
  • ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۰
مسوولان به وظیفه خود در قبال هنرمندان «به رنگ هنر» عمل کنند
فعال فرهنگی-اجتماعی جزیره قشم گفت: انتظار است مسوولان رده های مختلف با تقدیر درخور شان از هنرمندان خالق یادواره فاخر «به رنگ هنر» به وظیفه خود عمل کنند.

به گزارش پایگاه خبری چل بیم، سه شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱؛ مریم خادمی از فعالان فرهنگی-اجتماعی جزیره قشم در گفتگو با خبرنگار چل بیم اظهار داشت: هفتمین یادواره شهدا «به رنگ هنر» با هدف تحقق بخشی به مطالبه رهبری با موفقیت به کار خود خاتمه داده است.

وی افزود: همه ساله جمع کثیری متشکل از ۴۰۰ هنرمند و نیروهای ارزشی جزیره قشم در اجرای یادواره به رنگ هنر ایفای نقش دارند.

این فعال فرهنگی-اجتماعی تصریح کرد: انتظار است مسوولان با خاتمه این یادواره فاخر به وظیفه خود در قبال این هنرمندان عمل کنند تا زمینه تثبیت و رشد روز افزون نیروهای فعال در جبهه فرهنگی انقلاب فراهم آید.

خادمی ادامه داد: غفلت مسوولان از وظایفشان در قبال این قشر از هنرمندان می تواند موجب تضعیف هنر و هنرمند انقلابی باشد و هنرمندان خردسال، کودک و نوجوان نقش آفرین در این یادواره از این عرصه فاصله بگیرند.

وی گفت: حمایت ها در تثبیت هنرمندان بزرگسال نیز بسیار حائز اهمیت است و اساسا مسوولان باید فرهنگ تقدیر و تکریم را با گفتار و رفتار عملی در جامعه نشر دهند.

گفتنی است، گفتنی است، هفتمین یادواره به رنگ هنر با موضوع مقاومت و ایستادگی ویژه مراسم شهادت حضرت زهرا(س) و بزرگداشت سومین سالگرد شهید سلیمانی و بیست و چهارمین سالگرد سردار شهید غلامشاه ذاکری و شهدای شهرستان قشم روز سه شنبه ششم دیماه با استقبال گسترده مردم در محوطه مسجد امام علی بن ابیطالب(ع) برگزار شد.

«یادواره شهدا به رنگ هنر» اقدامی ابتکاری از سوی هنرمندان انقلابی جزیره قشم است که از بیانات رهبر معظم انقلاب الگوبرداری شده است.

پرداختن به سابقه‌ طولانی مجاهدت و مبارزه‌ مردم هرمزگان یکی از مطالبات مقام معظم رهبری در دیدار اعضای ستاد کنگره‌ شهدای این استان بود که در همین راستا هنرمندان انقلابی قشم اقدامی ابتکاری را برای تحقق این مطالبه در قالب هفتیمن یادواره به رنگ هنر در پیش گرفتند.

انتهای پیام/.

لینک کوتاه : https://chelbim.ir/?p=2015
  • نویسنده : مجتبی نوزرنژاد
  • منبع : چل بیم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.