تاریخ : چهارشنبه, ۱۳ تیر , ۱۴۰۳ Wednesday, 3 July , 2024

مردم «کورزین» قشم با همتی مضاعف پای کار جهش تولید آمدند

  • کد خبر : 5164
  • ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۲
مردم «کورزین» قشم با همتی مضاعف پای کار جهش تولید آمدند
دهیار روستا کورزین گفت: غرفه عرضه تولیدات صنایع دستی و بومی محلی اهالی روستای کورزین با حمایت شورا و دهیاری به منظور ترغیب فعالین اقتصادی روستا و ایفای نقش در تحقق شعار سال راه اندازی شد.

به گزارش پایگاه خبری چل بیم، بشیر چری دهیار روستای کورزین شهرستان قشم اظهار داشت: برنامه ‌های مدونی توسط شورا و دهیاری روستای کورزین با حمایت و هم فکری بخشدار مرکزی شهرستان قشم برای ایفای نقش موثر این روستا در تحقق شعار سال تنظیم شده است.

وی افزود: اعلام شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» از سوی رهبری برای سال ۱۴۰۳ رسالت سطوح صف در مدیریت و خدمتگزاری را دوچندان کرده است و همه باید با احساس وظیفه متناسب با توان خود برای تحقق آن تلاش کنند.

دهیار روستای کورزین تصریح کرد: ترغیب فعالین اقتصادی روستا به افزایش تولید، تنوع بخشی محصولات، کیفیت رقابتی و تسهیل گری در مسیر عرضه محصولات از جمله اولویت‌های است که دهیاری و شورای اسلامی روستای کورزین برای امسال تعریف کرده‌اند.

چری ادامه داد: همزمان با افتتاح نمایشگاه صنایع دستی و سنتی قشم با عنوان “ساخت ایران” در محل سالن نمایشگاه‌های بین‌المللی قشم غرفه‌ای توسط دهیاری و شورای اسلامی روستای کورزین با مشارکت خانم ایمانی از فعالین حوزه صنایع دستی راه اندازی شد.

گفتنی است، «کُوَرزین» روستایی در دهستان حومه بخش مرکزی شهرستان قشم است که بر پایه سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵ جمعیت این روستا برابر با ۴۷۹ خانوار شامل هزار و ۸۲۲ نفر بوده ‌است.

روستای کورزین یکی از روستاهایی نمونه گردشگری شهرستان قشم است که در طول سال آماده استقبال و پذیرایی از مسافران است و هر ساله جمع زیادی از گردشگران داخلی و خارجی را در اسکله گردشگری، جنگل های حرا، بومگردی‌ها، آلاچیق‌های شناور و سایر جاذبه‌های بومی و طبیعی خود میزبانی می کند.

انتهای پیام/.

لینک کوتاه : https://chelbim.ir/?p=5164
  • نویسنده : جواد نوزرنژاد
  • منبع : چل بیم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.