تاریخ : چهارشنبه, ۱۳ تیر , ۱۴۰۳ Wednesday, 3 July , 2024

قشم پیشرو مناطق آزاد در تشکیل اتاق اصناف / هفت کارگروه صنفی در قشم موفق به حد نصاب آرا شدند

  • کد خبر : 5078
  • ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۹
قشم پیشرو مناطق آزاد در تشکیل اتاق اصناف / هفت کارگروه صنفی در قشم موفق به حد نصاب آرا شدند
مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم گفت: نخستین انتخابات کارگروه‌های صنوف مختلف قشم با مشارکت 12 کارگروه‌ که آرای هفت صنف به حد نصاب رسید، برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری چل‌بیم، مسعود مورموگویی با اعلام این مطلب اظهار داشت: آرایشگران بانوان، لوازم خانگی شامل (صوتی، تصویری و برودتی)، املاک، طلا فروشان شامل (طلا سازان، نقره، ساعت و عینک)، آرایشی و بهداشتی، نانوایان و قنادان و کیف و کفش هفت گروه صنفی بودند که در این انتخابات به حد نصاب رسیدند.

وی با اعلام اینکه مدت اعتبار کارگروه‌هایی که آرای آنان به حد نصاب رسیده، چهار سال می‌باشد، افزود: آرای صنوف اغذیه فروشان، مواد غذایی و بهداشتی، پوشاک فروشان، مرغ و گوشت و مصالح ساختمانی هم در نخستین دوره انتخابات به حد نصاب نرسید.

مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم بیان داشت: این پنج صنف به همراه دیگر صنوفی که کارگروه‌های خود را مشخص نکرده بودند، می‌توانند در دومین مرحله انتخابات که ششم تیر ماه برگزار می‌شود، مشارکت نمایند.

وی با اعلام اینکه شرکت کنندگان در نخستین دوره انتخابات کارگروه‌های صنفی از میان افرادی بودند که مجوز کسب و پیشه خود را از مدیریت بازرگانی و سازمان منطقه آزاد قشم دریافت کرده بودند، افزود: در دوره بعدی تمام دارندگان مجوز کسب و پیشه در سطح شهرستان قشم اعم از افرادی که مجوز خود را از سازمان منطقه آزاد و یا از شهرداری‌های شهرهای مختلف شهرستان قشم دریافت کرده‌اند، می‌توانند در انتخابات مشارکت کنند.

مورموگویی گفت: نخستین دوره انتخابات کارگروه‌های مختلف صنفی منطقه آزاد قشم روز چهارشنبه ۹ خرداد ماه به صورت الکترونیکی و پنل پیامکی با اعتبار سنجی برگزار و به تایید نهایی رسید.

وی گفت: در صنف کیف و کفش، جمال بیگلری، حیدر غنی پور و یونس حاجی پور، در حوزه آرایشگران بانوان مژگان حبیبی، صغری جمال قشمی و مهشید ناصر پبدنی، ‌در صنف لوازم خانگی،صوتی، تصویری و برودتی ، فروتن فدایی، سید فرزاد امامی و شاهرخ نوروزیان، در حوزه املاک، اتومبیل و پارکینگ محمد موسی پور، یاسین توفان و محسن دریانورد اول تا سوم شدند.

به گفته مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم، همچنین در صنف طلا فروشان، طلا سازان،  نقره ، ساعت و عینک محسن رمضان حلاج، مجید فردین و عبدالسلام دریانورد، در حوزه آرایشی و بهداشتی فرید مشایخی، عاطف مشایخی، فخرالدین امیری قشمی و در نهایت در صنف نانوایان و قنادان هم افشین زارعی، محمد رجب زاده و محمد نکهت موفق به بیشترین آرا و به ترتیب در هر کارگروه رییس، نائب رییس و دبیر انتخاب شدند.

بنا به این گزارش، نظارت این انتخابات ذیل کمیسیون نظارت بر اصناف منطقه آزاد قشم با حضور از جمله قائم مقام اصناف کشور ، دستیار ویژه اتاق اصناف ایران، مدیریت‌های بازرسی و حراست سازمان منطقه آزاد، دو نفر از معتمدین اصناف برگزار شد. همچنین نتیجه این انتخابات توسط مسعود مورموگویی به عنوان رییس هیات اجرایی، داریوش جهان بین مدیرحقوقی و امور قراردادهای سازمان منطقه آزاد قشم و تیمور همتی گل سفیدی از منتخبان صنوف تائیید و امضا شد.

لینک کوتاه : https://chelbim.ir/?p=5078
  • منبع : منطقه آزاد قشم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.