تاریخ : شنبه, ۹ تیر , ۱۴۰۳ Saturday, 29 June , 2024
یادداشت؛

قشم پایلوت پیوند «علم و عمل»

  • کد خبر : 3121
  • ۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۲
قشم پایلوت پیوند «علم و عمل»
سپردن سکان هدایت بزرگترین و موثرترین سازمان اقتصادی یک جزیره جهانی به «عادل پیغامی»، قشم را پایلوت پیوند «علم و عمل» برای معرفی نسلی نو از مدیران ایران به نظام اسلامی قرار داده است.

به گزارش پایگاه خبری چل بیم، یکشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۲؛ «مجتبی نوزرنژاد» مدیر مسوول این رسانه در یادداشتی با عنوان «قشم پایلوت پیوند «علم و عمل»» نوشت:

بهار ۱۴۰۲ شکوفه کرد تا مردی زاده پایتخت ایران‌زمین سکان هدایت بزرگترین و موثرترین سازمان اقتصادی جزیره جهانی قشم را در دست بگیرد. «عادل پیغامی» رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم متولد ۱۳۵۲ در کنار تحصیلات حوزوی دارای دکتری علوم اقتصادی از دانشگاه امام صادق(ع) است.

«قشم» دروازه جنوبی ایران برای ورود به بازار جهانی است و آشنایی هدایتگر آن با زبان‌های انگلیسی، عربی و ترکی استانبولی می‌تواند با تقویت رایزنی‌های چهره به چهره بین‌المللی در این راستا موثر باشد؛ و یا حداقل ساختار حوزه بین‌الملل این سازمان را جانی دوباره ببخشد. قشم باید درخور نام و گنجینه‌های خود در بازار آزاد جهانی ایفای نقش داشته باشد.

برخورداری از سوابق علمی سرشار در سطوح کلان ملی و نیز برخورداری از ظریب نفوذ قابل توجه در راس هرم حکومتی توام با نزدیکی به شخص اول اجرایی کشور، دیگر ظرفیت‌هایی است که بواسطه مدیرعامی «پیغامی» به پتانسیل‌های قشم افزوده شده است.

در کنار این سوابق، قریب به یک دهه نقش آفرینی موثر در مدیریت سازمان اقتصادی آستان قدس با ۳۷ شرکت قدر و ۴ هلدینگ زیرمجموعه همراه با هدایتگیری مستقیم ۲ شرکت در پایتخت کشورمان و شرکتی در کشور امارات از «عادل پیغامی» شخصیتی متخصص و متعهد ساخته که سبب شد علاوه بر بهره‌گیری از تجربیات، نظریات و مشاوره‌های اقتصادی وی در سطوح کلان ملی، از ظرفیتش در تحول دو وزارتخانه اقتصاد و کار، رفاه و تعاون دولت نیز بهره گرفته شود.

وی در عرصه فرهنگ که از مهمترین دغدغه‌ها در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور است نیز از صاحب نظران است. برجسته‌ترین دستاورد «عادل پیغامی» در عرصه فرهنگ، دریافت حکم انتصاب از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان یک شخصیت حقیقی و نه حقوقی، برای عضویت در شورایعالی انقلاب فرهنگی کشور است. حکمی که نشان می دهد نظام جمهوری اسلامی ایران برای استمرار موفقیت‌ها در گام دوم انقلاب روی نقش آفرینی وی حسابی ویژه باز کرده است.

«پیغامی» همزمان با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، ریاست هیات مدیره شرکت صنایع پیشرفته رضوی را نیز عهده دارد است که می‌تواند نشانی بر توانمندی وی در حوزه مدیریت چندبخشی باشد. از این رو سپردن سکان هدایت سازمان منطقه آزاد تجاری-صنعتی قشم به چنین شخصیتی، قشم را پایلوت پیوند «علم و عمل» در کشور قرار داده که سربلندی در این آزمون می‌تواند نسلی نو از مدیران ایران را در دولت مردمی ایران قوی به نظام جمهوری اسلامی ایران معرفی کند.

انتهای پیام/.

لینک کوتاه : https://chelbim.ir/?p=3121
  • نویسنده : مجتبی نوزرنژاد
  • منبع : چل بیم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. با پیشینه اقتصادی و زندگی در قشم امیدواریم آقای پیغامی
    نوید بخش روزهای خوب اقتصادی و نسل مدیریتی جوان بومی قشم و هرمزگان باشد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.