تاریخ : شنبه, ۹ تیر , ۱۴۰۳ Saturday, 29 June , 2024
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری دبیرخانه شورای‌عالی مناطق آزاد کشور:

قشم مستعد کارهای بزرگ فرهنگی با کمک حلقه‌های میانی است

  • کد خبر : 5341
  • ۰۴ تیر ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۶
قشم مستعد کارهای بزرگ فرهنگی با کمک حلقه‌های میانی است
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری دبیرخانه شورای‌عالی مناطق آزاد کشور گفت: قشم مستعد اقدامات بزرگی در حوزه فرهنگ با کمک حلقه‌های میانی و با استفاده از فعالان فرهنگ و هنر جزیره است.

به گزارش پایگاه خبری چل‌بیم، حجت‌الاسلام سعید آخوندی در دیدار با فعالان فرهنگ و هنر قشم که ظهر امروز دوشنبه ۴ تیرماه ۱۴۰۳ در مرکز بین المللی رشد قشم برگزار شد، گفت: حلقه‌های میانی در قالب ساختارهای سازمانی، حل کننده مشکلات طیف‌های مختلف فعالان فرهنگ و هنر جزیره است.

وی از کار گروهی و اتحاد صنفی به‌عنوان حلقه مفقوده کارگردانی اقدامات بزرگ در حوزه فرهنگ و هنر جزیره یاد کرد و افزود: تفکر جمعی در ساختارهای سازمانی به احصا نیازهای جامعه و برنامه‌ریزی برای حل آن کمک می‌کند.

آخوندی با تشریح وظایف معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری دبیرخانه شورای‌عالی مناطق آزاد کشور گفت: برنامه‌ریزی، حمایت و نظارت و در نهایت ارزیابی سه وظیفه اصلی تعریف شده ما است که با رویکرد حل مسئله در تمامی مناطق در حال انجام است.

به گفته وی، تعریف برنامه‌های مختلفی برای برگزاری رویدادهای فرهنگی از سوی این معاونت با هدف هم‌افزایی و تبادل گردشگر بین مناطق آزاد کشور نیز با همکاری معاونت‌های فرهنگی، اجتماعی و گردشگری مناطق هفتگانه در دست اجراست.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری دبیرخانه شورای‌عالی مناطق آزاد کشور در پایان خواستار همراهی اهالی فرهنگ و هنر در ارائه طرح و ایده برای تعریف رویداد در مناطق آزاد شد.

محمدفرزاد میرزایی قلعه، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دبیرخانه شورای‌عالی مناطق آزاد کشور نیز در این نشست به وظیفه دبیرخانه به‌عنوان راهبر، برنامه‌ریز و ناظر بر اقدامات مناطق آزاد اشاره کرد و گفت: کارهای انجام شده در منطقه آزاد قشم در حوزه فرهنگ، نیاز به روایت‌سازی و اطلاع‌رسانی دارد.

گفتنی است، این نشست به میزبانی معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم و با حضور ادریس راموز و مدیران زیرمجموعه این معاونت برگزار شد و در آن تنی چند از فعالان فرهنگ، قرآن، رسانه و هنر جزیره قشم به بیان نقطه‌نظرات و مشکلات خود پرداختند.

 

                         

                         

لینک کوتاه : https://chelbim.ir/?p=5341
  • نویسنده : معصومه مشار
  • منبع : پايگاه خبري چل بيم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.