تاریخ : جمعه, ۱۵ تیر , ۱۴۰۳ Friday, 5 July , 2024

«قشم» شهر بدون اتحادیه/ بودجه شهرداری و مصوبات شورا باید اطلاع‌رسانی شود

  • کد خبر : 3156
  • ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲
«قشم» شهر بدون اتحادیه/ بودجه شهرداری و مصوبات شورا باید اطلاع‌رسانی شود
خزانه‌دار شورای اسلامی شهر قشم گفت: شهر قشم از معدود شهرهای بدون اتحادیه صنفی در کشور است که این مهم منجر به ضعف نظارت و بی‌سامانی قیمت‌ها شده است.

به گزارش پایگاه خبری چل بیم، چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲؛  احمد شب‌تاریانی با بیان این مطلب در هفتاد و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر قشم افزود: انتظار است با تسریع روند تشکیل اتحادیه‌های صنفی در قشم گلایه‌مندی شهروندان کاهش یابد.

وی ادامه داد: بودجه شهرداری و مصوبات شورای اسلامی شهر قشم باید در سایت این مجموعه منتشر شود تا شهروندان از روند کارها آگاه شوند.

خزانه‌دار شورای اسلامی شهر قشم تصریح کرد: اولین خزانه‌داری در شهرداری قشم راه‌اندازی شده که بواسطه آن هزینه‌ها با امضای ۳ نفر انجام خواهد شد و می‌تواند از خطاها و مفاسد احتمالی پیشگیری کند.

شب‌تاریانی گفت: اقدمات لازم در مسکن مهر، پارک مرجان و سالن ورزشی محله امام حسین(ع) از اقدامات ناکام مانده شهرداری در سال ۱۴۰۱ به دلیل عوامل بیرونی است که امسال باید به سامان برسد.

وی اظهار داشت: ساماندهی مشاغل مزاحم در سطح شهر قشم نظیر تعمیرگاه‌هایی که مسیر پیاده رو را مسدود می‌کنند در دستورکار قرار دارد و برای حل این مشکل نیازمند واگذاری زمین از سوی سازمان‌های متولی هستیم.

خزانه‌دار شورای اسلامی شهر قشم تصریح کرد: روند مدیریت مغازه‌های استیجاری شهرداری قشم منجر به سوءاستفاده برخی مستاجران و اجاره مجدد به با قیمت‌های بالاتر به اشخاص دیگر از جمله اتباع غیرمجاز شده بود که با قاطعیت شورای شهر در حال ساماندهی است.

انتهای پیام/.

لینک کوتاه : https://chelbim.ir/?p=3156
  • نویسنده : مجتبی نوزرنژاد
  • منبع : چل بیم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. تو شهری مثل قشم چرا باید دوگانگی صدور مجوز صنفی باشد
    اتحادیه نیاز است
    ولی مهم اینکه چه ارگانی برگزار کننده اولین مجمع باشد

  2. جناب آقای شب تاری عزیز سری به کرایه های سرسام اور مغازه هازدید اینجاتومن درمیاری درهم ودلار خرج میکنی من خودم یه کاسبم باورتون میشه میرم قطعه یدکی براوسیله ایی بخرم فورا میزنه توماشین حساب وبه درهم به من میفروشه منهم مجیورم اونقیمت رو ازمشتری بگیرم بادست مزد کمتر من یه زمانی یازده تا کارگرداشتم اماالان بااین کرایه هاوگرونی جنس فقط خودم وخودم هستم بخدا شما قیمتهارابیاریدپایین چشم دیگه نیازی به اتحادیه نیست ماخودمون خودبخودقیمتهارا میشکونیم بلاخره ماهم تواین شهرزندگی میکنیم مجبوریم مخارجمون راتامین بکنیم شما خونه رهنی اگه زیر ۳۰۰۰۰۰۰ملیون تومان یااجاره زیر۱۰۰۰۰۰۰۰تومان بلطف اجاره خونه های شبانه که درجزیره رسم شده دیدید سلام مرابهش برسون ودرضمن برای اخذ یک مجوز ساخت ازسازمان ببینیدچه مبلغی را بایدپرداخت کنید دراخرازماست که برماست

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.