تاریخ : دوشنبه, ۱۸ تیر , ۱۴۰۳ Monday, 8 July , 2024

قشم در آستانه شکل‌گیری تجمع اعتراضی کارگران/ مسوولان تدبیر کنند

  • کد خبر : 3095
  • ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶
قشم در آستانه شکل‌گیری تجمع اعتراضی کارگران/ مسوولان تدبیر کنند
وعده 2 هفته قبل مسوولان در تجمع اعتراضی کارگران مقابل ساختمان مرکزی سازمان منطقه آزاد قشم باز هم عملی نشده و زمزمه هایی برای شکل گیری چندین باره این تجمع اعتراضی به گوش می رسد.

به گزارش پایگاه خبری چل بیم، جمعه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۲؛ نوزدهم فروردین ماه امسال جمعی از کارگران فاصله یک کیلومتری مسجد امام علی بن ابیطالب(ع) شهر قشم تا ساختمان مرکزی سازمان منطقه آزاد را با شعار «پاکبان زحمتکش، حق و حساب ندارد؛ عدالت عدالت، خجالت خجالت» راهپیمایی کردند و با تجمع خواستار دریافت مطالبات معوق خود شدند.

مدیرعامل شرکت تعاونی کارکنان سازمان منطقه آزاد قشم با حضور در جمع این کارگران معهد شد تمامی مطالبات را بر اساس نظر اداره کار پرداخت و سنوات آنان را نیز تا پایان فروردین پرداخت کند.

مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم نیز تصریح کرد: اگر مطالبات تا پایان فروردین به حساب واریز نشود از طریق شکایت و روند قانونی ماجرا ادامه خواهد یافت تا نهایتا کارگران به مطالبه خود برسند.

برخی از مسوولان حاضر در محدوده تجمع نیز می گفتند «ولشان کنید، محل که نگذارید خودشان متفرق می شوند و تجمع از هم می پاشد»، «حالا اگر تا آخر فروردین هم حقشان پرداخت نشد و به تاخیر افتاد طوری نیست».

امروز شماری از این کارگران طی تماس با پایگاه خبری چل بیم از پرداخت نشدن مظالبات در موعد مقرر خبر دادند و خواستار کمک رسانه ها شدند.

این کارگران مدعدی شدند در صورت عدم پرداخت مطالبات مجددا نسبت به برگزاری راهپیمایی های اعتراضی و تجمعات اقدام خواهند کرد و این روند را تا دریافت کامل مطالبات ادامه خواهند داد.

از این رو می طلبد آحاد مسوولان با حساسیت و کوچک نشمردن شرایط موجود، پیش از تجمع مجدد کارگران و یا فراهم آمدن بستر خدشه دار شدن چهره نظام اسلامی بواسطه کوتاهی برخی مدیران به موضوع ورود کنند تا آرامش حاکم بر جزیره زیبای قشم تداوم یابد.

انتهای پیام/.

لینک کوتاه : https://chelbim.ir/?p=3095
  • نویسنده : مجتبی نوزرنژاد
  • منبع : چل بیم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.