تاریخ : دوشنبه, ۱۸ تیر , ۱۴۰۳ Monday, 8 July , 2024

«قشم» تراز عملکردی شهرداری‌های کشور را دگرگون کرده است

  • کد خبر : 4289
  • ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۹:۰۱
«قشم» تراز عملکردی شهرداری‌های کشور را دگرگون کرده است
شهردار قشم گفت: نداشتن پرونده قضایی و افزایش بودجه عمرانی به 63 درصد 2 اقدام کم نظیر شهرداری قشم در سطح ملی است.

به گزارش پایگاه خبری چل بیم، دکتر میرداد میردادی در آخرین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر قشم در سال جاری که به صورت زنده از طریق تلویزیون اینترنتی پخش شد اظهار داشت: «همراهی و همدلی» رمز متحول شدن شهر قشم در ۲ سال اخیر است.

وی افزود: معتقدیم کارها باید بر پایه تعامل پیش برود و این مهم را در تمامی حوزه های عملکردی شهرداری قشم نهادینه کرده ایم.

شهردار قشم تصریح کرد: پایبندی به تعامل برای خدمت به شهر و شهروندان سبب شده علاوه بر خاتمه بخشی به حجم پرونده های قضایی پیشین، امروز شهرداری قشم هیچ پرونده قضایی نداشته باشد که باتوجه به شرایط و رتبه شهرداری قشم در سطح کشور اقدامی کم نظیر است.

میردادی ادامه داد: بهره گیری شهرداری قشم از مشورت کمیسیون های تخصصی شورای شهر موجب شده پروژه های شهرداری قشم مردم محور، متناسب با نیاز شهر، سنجیده و رضایت آفرین باشد.

وی اضافه کرد: تمام امور در شهرداری قشم بر مبنای قانون انجام می شود و تعامل در مجموعه به سطحی رسیده که هر مسئول در شهرداری قشم در عرصه کاری محول شده یک شهردار متخصص به شمار می رود.

شهردار قشم اظهار داشت: تراز مالی شهرداری قشم در ۱۴۰۲ به ۳۷ درصد جاری و ۶۳ درصد عمرانی رسیده و برای اولین بار است که هزینه های یک شهرداری در کشور به زیر ۴۰ درصد می رسد.

میردادی خاطرنشان کرد: تمامی پروژه های عمرانی شهرداری قشم تا پایان سال ۱۴۰۲ به بهره برداری می رسد و تنها یک پروژه به سال بعد منتقل خواهد شد.

انتهای پیام/.

لینک کوتاه : https://chelbim.ir/?p=4289
  • نویسنده : مجتبی نوزرنژاد
  • منبع : چل بیم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.