تاریخ : چهارشنبه, ۱۳ تیر , ۱۴۰۳ Wednesday, 3 July , 2024

فعالیت ۴۰ نفر از کمیته بازرسی و نظارت ستاد اجرایی خدمات سفر قشم در ایام نوروز

  • کد خبر : 4387
  • ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۱
فعالیت ۴۰ نفر از کمیته بازرسی و نظارت ستاد اجرایی خدمات سفر قشم در ایام نوروز
رییس کمیته بازرسی، نظارت و رسیدگی به شکایات ستاد اجرایی خدمات سفر قشم از آغاز فعالیت 40 نفر نیروی این کمیته به صورت تیم‌های بازرسی سیار و نیروهای مستقر در مجتمع‌های تجاری ویژه ایام تعطیلات نوروز در دو شیفت صبح و عصر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چل‌بیم، داریوش جهانبین با بیان این مطلب، اظهار کرد: هدف از فعالیت این نیروها، ارتقا خدمات و حفظ کیفیت خدمات ارائه شده در مجتمع‌های تجاری، واحدهای صنفی، مجموعه‌های اقامتی، تاسیسات گردشگری سطح جزیره است.

وی ادامه داد: ۱۵ نفر از این نیروها در قالب ۵ تیم سیار، بازرسی‌های مشترک با حضور نمایندگان اصناف، شبکه بهداشت و درمان، دامپزشکی و در صورت اخذ دستور از مقام قضایی با همکاری اداره اماکن نیروی انتظامی فعالیت می‌کنند.

رییس کمیته بازرسی، نظارت و رسیدگی به شکایات ستاد اجرایی خدمات سفر قشم افزود: همچنین ۲۵ نفر از نیروهای این کمیته به صورت دائم در مجتمع‌های تجاری و دفتر این کمیته استقرار پیدا کرده و مشغول خدمت رسانی به گردشگران هستند.

جهانبین در پایان خاطرنشان کرد: نیروهای این کمیته به منظور نظارت مستمر بر مراکز تهیه و عرضه مواد غذایی و رسیدگی به اماکن مختلف اقامتی و پذیرایی در راستای حفظ و ارتقای سطح سلامت قشموندان و گردشگران ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ فعال شده اند.

لینک کوتاه : https://chelbim.ir/?p=4387
  • منبع : منطقه آزاد قشم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.