تاریخ : چهارشنبه, ۱۳ تیر , ۱۴۰۳ Wednesday, 3 July , 2024

فرمانده سپاه قشم اهانت به قرآن را محکوم کرد

  • کد خبر : 3467
  • ۳۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۵
فرمانده سپاه قشم اهانت به قرآن را محکوم کرد
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم در اروپا را محکوم کرد.

به گزارش پایگاه خبری چل بیم، شنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۲؛ سرهنگ پاسدار حجت امیری کیا در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان قشم اظهار داشت: قرآن کریم خط قرمز و یک اصل خدشه ناپذیر برای امت اسلام است.

وی افزود: هرگونه اهانت به ساحت مقدس کلام الله مجید در هرکجای عالم که باشد محکوم است و حراست از قرآن شیعه و سنی نمی‌شناسد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم اقدامات صورت گرفته در جهان اسلامی برای مقابله با اقدام صورت گرفته در اروپا را ناکافی دانست و تصریح کرد: تمام مسلمانان باید در برابر دشمنان ید واحده باشند و واکنش‌ها موثر و بازدارنده باشد.

امیری کیا ادامه داد: رسانه‌ها در مرزبانی اعتقادی نقشی برجسته دارند و رسالت اصحاب رسانه در این برهه از زمان کمتر از خون شهیدان نیست لذا باید با اراده ای استوار، اقدامی همه جانبه بر علیه دشمن صورت بگیرد.

وی اضافه کرد: ایستادگی در برابر ظلم و دفاع از مظلوم از برجسته‌ترین فلسفه‌های مکتب عاشورا و قیام امام حسین(ع) است که در همین راستا تلاش برای آزادی بیت المقدس وظیفه ای بر دوش تمام مسلمانان جهان می باشد.

به گزارش چل بیم، پس از اهانت اخیر به ساحت مقدس قرآن کریم در سوئد به بهانه آزادی بیان، یک گروه راست‌افراطی دیگر در ارو اوپا ین بار در دانمارک، نسخه‌ای از قرآن را مقابل سفارت عراق در کپنهاگ سوزاند.

این اقدام اهانت‌آمیز درست یک روز پس از آن رخ داد که ظهر روز پنجشنبه، ۲۰ جولای، برای دومین بار طی چند هفته اخیر، عاملان قرآن‌سوزی در سوئد، با چراغ سبز پلیس این کشور و پس از دریافت مجوز برای تجمع ضد اسلامی در استکهلم، به قرآن کریم اهانت کردند.

مردم استان هرمزگان جمعه گذشته با تجمع و راهپیمایی پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه اهانت به قرآن را محکوم کردند.

انتهای پیام/.

لینک کوتاه : https://chelbim.ir/?p=3467
  • نویسنده : مجتبی نوزرنژاد
  • منبع : چل بیم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.