تاریخ : چهارشنبه, ۶ تیر , ۱۴۰۳ Wednesday, 26 June , 2024

فرماندار قشم عید بندگی و دهه امامت را تبریک گفت

  • کد خبر : 5266
  • ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۳:۰۳
فرماندار قشم عید بندگی و دهه امامت را تبریک گفت
فرماندار شهرستان قشم با صدور پیامی عید سعید قربان و آغاز دهه امامت و ولایت را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری چل‌بیم، محمدحسینی فرماندار شهرستان قشم با صدور پیامی به شرح زیر عید سعید قربان و آغاز دهه امامت و ولایت را تبریک گفت.

عید سعید قربان، شکوه سربلندی در آزمون بندگی معبود است که تسلیم بودن حضرت ابراهیم خلیل(ع) در برابر اراده پروردگار و گذشتن از عزیزترین داشته‌ها برای رضای رب را یادآور می‌شود و مولفه‌های عبودیت، در راس آن قربانی کردن هوای نفس در مسیر بندگی برای کسب رضایت خداوند را به نیکی برای امت اسلام و بشریت تبیین می‌کند.

عید قربان جلوه ای از اتحاد، یکپارچکی و همدلی مسلمانان جهان است که با تحکیم روابط ابراهیمیان، جهان بشریت را به مکانی سرشار از عدالت، صلح و امنیت پایدار بدل خواهد ساخت. در این هنگامه آزمون بزرگ الهی پیش روی وجدان جهانیان است تا برای خشکاندن ریشه‌های ظلم و نسل کشی در غزه مظلوم هم عهد شوند و بار دیگر مسلمانان را یادآور شود که فلسطین همچنان مسئله اول جهان اسلام است.

قربان تا غدیر، به نام دهه امامت و ولایت مزین است که نشان می‌دهد با به قربانگاه بردن نفس است که می‌توان اکمال دین و اتمام نعمت را به سرور نشست. غدیر، عید خجسته‌ای است که در آن به اذن الله نبوت خاتم الانبیاء حضرت محمد مصطفی(ص) در امامت علی ابن ابیطالب(ع) تداوم یافت و مکتب انسان‌ساز و آگاهی بخش غدیر در این روز مبارک شکل گرفت.

اینجانب فرارسیدن اعیاد خجسته قربان و غدیر و دهه امامت و ولایت را به مسلمانان و محبان خاندان نوبت و امامت خاصه مردم شریف شهرستان قشم تبریک و تهنیت عرض نموده، توفیق همگان را در بهره مندی از آموزه‌های اسلامی و بندگی معبود از خداوند قادر متعال مسئلت دارم.

لینک کوتاه : https://chelbim.ir/?p=5266
  • منبع : روابط عمومی فرمانداری شهرستان قشم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.