تاریخ : شنبه, ۹ تیر , ۱۴۰۳ Saturday, 29 June , 2024

عیدانه قشم/ محموله بزرگ کمک‌های مردمی بخش حرا به منطقه زلزله زده غرب هرمزگان ارسال می‌شود

  • کد خبر : 974
  • ۱۹ تیر ۱۴۰۱ - ۸:۵۰
عیدانه قشم/ محموله بزرگ کمک‌های مردمی بخش حرا به منطقه زلزله زده غرب هرمزگان ارسال می‌شود
بخشدار حرا شهرستان قشم با تشریح جزئیات مرحله اول کمک‌ها از ارسال دومین محموله بزرگ کمک‌های مردمی این بخش به منطقه زلزله زده غرب هرمزگان پس از عید قربان به عنوان عیدانه حرانشینان به مردم آسیب دیده از زلزله خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چل بیم؛ امروز یکشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۱؛ وحید جابری بخشدار بخش حرا شهرستان قشم در گفت‌وگوی رسانه‌ای اظهار داشت: یک محموله بزرگ از کمک‌های مردمی بخش حرا شهرستان قشم به عنوان عیدانه، پس از عید قربان به منطقه زلزله زده غرب هرمزگان ارسال خواهد شد.

وی افزود: پیش از این نیز در مرحله نخست ارسال کمک‌ها، در حوزه لجستیکی یک دستگاه مینی لودر و ۲ دستگاه کامیون حمل نخاله به همراه دیگر کمک‌های مردمی به منطقه زلزله زده غرب هرمزگان ارسال شده است.

بخشدار حرا شهرستان قشم تصریح کرد: همچنین ۱۰۰ دستگاه کولر شامل ۴۲ دستگاه توسط مردم روستای سلخ و گامبرون و صیادان این منطقه، ۵۲ دستگاه توسط اهالی روستای سهیلی، ۶ دستگاه توسط اهالی سرریگ و باسعیدو به مردم آسیب‌ دیده از زلزله غرب هرمزگان اهدا شد.

جابری ادامه داد: ارسال ۶ کامیون مواد غذایی و بهداشتی بخش دیگری از محموله مرحله اول کمک‌های مردمی این بخش را تشکیل می‌دهد.

وی اضافه کرد: مردم نیک اندیش و هم نوع دوست روستای سهیلی همچنین ۱۰۰ دستگاه اجاق گاز، ۱۰۰ کپسول گاز و ۱۰۰پکیچ وسایل آشپزخانه را مردم آسیب‌دیده از زلزله هدیه کردند.

بخشدار حرا گفت: ستاد بحران بخش‌های شهرستان قشم بلافاصله پس از زلزله مهیب غرب هرمزگان به دستور فرماندار این شهرستان تشکیل و نسبت به جمع‌آوری، ساماندهی و ارسال این اقلام اقدام شد که موارد یاد شده کمک‌های اعزامی از توسط بخش حرا می‌باشد.

جابری یادآور شد: امید است مرحله دوم کمک‌های بخش حرا که در قالب محموله بزرگ «عیدانه» پس از عید قربان به غرب هرمزگان ارسال می‌شود با کاهش آلام مردم این منطقه شادی و سرور را میهمان دل‌های مردمان این منطقه کند.

انتهای پیام/.

لینک کوتاه : https://chelbim.ir/?p=974
  • منبع : چل بیم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.