تاریخ : چهارشنبه, ۱۴ شهریور , ۱۴۰۳ Wednesday, 4 September , 2024

عطش بشارتی به جشنواره نیویورک راه یافت

  • کد خبر : 5448
  • ۲۰ تیر ۱۴۰۳ - ۳:۵۸
عطش بشارتی به جشنواره نیویورک راه یافت
فیلم کوتاه "عطش" ساخته اصغر بشارتی هنرمند نام آشنای جزیره جهانی قشم که به موضوع روایت قدردانی انسان از طبیعت با سیراب کردن پرندگان مربوط می‌شود، به جشنواره FilmOneFest نیویورک راه یافت.

به گزارش پایگاه خبری چل‌بیم، FilmOneFest (کمتر، بیشتر است) یک جشنواره سالانه فیلم کوتاه است که در آن تلاش می‌شود فیلمسازان را به چالش بکشند تا داستان‌های خود را در کمتر از ۲ دقیقه بیان کنند.

انتظار می‌رود فیلم کوتاه “عطش” که پیش از این موفق به کسب جایزه بزرگ جشنواره موبایلی فرانسه و جایزه ویژه هیأت داوران شده بود و همچنین درچهاردهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم کوتاه بین دانشگاهی (IIUSFF) مقام برتر کسب کرده بود ، در این جشنواره بین‌المللی هم مورد توجه هیات داوران قرار گیرد و نهایتا به کسب جایزه نائل شود.

شایان ذکر است؛ فیلم کوتاه «عطش» به کارگردانی اصغر بشارتی، با بازی زیبا بازماندگان قشمی، تدوینگری منصور وحدانی، صداگذاری امین اردانی، مشاور هنری سیدحامد نوبری، عکاسی پشت‌ صحنه فاطمه بشارتی و دستیار کارگردانی فریناز بشارتی، طراحی پوستر یونس دهقانی و عوامل ابوالفضل امیدوار، علی شیوه کش و صالح پوزیده تهیه شده است.

لینک کوتاه : https://chelbim.ir/?p=5448
  • منبع : منطقه آزاد قشم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.