تاریخ : شنبه, ۹ تیر , ۱۴۰۳ Saturday, 29 June , 2024

شورای شهر قشم یکی از برترین شوراهای کشور

  • کد خبر : 4806
  • ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۳
شورای شهر قشم یکی از برترین شوراهای کشور
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان گفت: یکی از برترین شوراهای کشور است.

به گزارش پایگاه خبری چل‌بیم، احسان کامرانی در همایش استانی روز ملی شوراها که روز یک‌شنبه ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به میزبانی شهرداری و شورای اسلامی شهر قشم برگزار شد، گفت: مشارکت مردم از رمزهای توسعه و پیشرفت است و شورای شهر قشم در توجه به این مهم از شوراهای برتر استان هرمزگان به شمار می رود.

وی افزود: مشارکت مردم در شوراها بسیار حائز اهمیت است و تحقق اهداف با توجه ویژه به جلب مشارکت و همراهی مردمی ممکن می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان تاکید کرد: توسعه و پیشرفت از مجرای مشارکت‌های مردمی میسر می‌شود و اقدام باید به گونه باشد که مردم در همه تصمیم‌گیری‌ها دارای اهمیت و نقش آفرین باشند.

گفتنی است، همایش استانی روز ملی شوراها به میزبانی شهرداری و شورای اسلامی شهر قشم با حضور معاون وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، معاون امور شهرداری‌‎های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان، شوراهای اسلامی استان هرمزگان، ائمه جمعه شیعه و اهل سنت شهرستان قشم، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، اعضای شورای اداری، اعضای شورا تامین و جمعی از مسوولان شهرستانی و استانی در تالار آینه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر قشم برگزار شد.

در این مراسم شورای اسلامی شهر قشم به طور مشترک با شورای اسلامی شهر پارسیان به‌عنوان شورای برتر استان هرمزگان معرفی و تجلیل شد.

 

لینک کوتاه : https://chelbim.ir/?p=4806
  • منبع : شهرداری قشم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.