تاریخ : چهارشنبه, ۱۳ تیر , ۱۴۰۳ Wednesday, 3 July , 2024
بیدار باش حافظه تاریخی مردم هرمزگان؛

شوتی‌ها از قشم «شوت» می‌شوند

  • کد خبر : 967
  • ۰۸ تیر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۴
شوتی‌ها از قشم «شوت» می‌شوند
اظهارات فرمانده مرزبانی هرمزگان بیانگر آن است که خودروهای شوتی به زودی از خیابان‌های قشم به بیرون «شوت» خواهند شد تا بار دیگر امنیت پایدار بر جاده‌ها حکم فرما شود.

به گزارش پایگاه خبری چل بیم، امروز چهارشنبه ۸ تیر ۱۴۰۱؛ سردار حسین دهکی فرمانده مرزبانی هرمزگان در آیین تکریم و معارفه فرمانده پایگاه دریابانی قشم اظهار داشت: در آینده‌ای نه چندان دور مردم شاهد تردد خودروهای شوتی در جاده‌ها نخواهند بود.

وی با بیان این مطلب تاکید کرد: امنیت به جاده‌ها باز می‌گردد.

گفتنی است، خودروهای حمل سوخت قاچاق معروف به «شوتی» مدتها است در اقصی نقاط هرمزگان جان مردم و میهمانان این استان را در بازی مرگ از آنان می ستانند.

تاریخ هرمزگان به خون قربانیان شوتی ها قرمز است و حافظه تاریخی مردمانش به خاطر دارد آذرماه ۱۳۹۰ چگونه پنج معلم مینابی مظلومانه قربانی بازی مرگ سوخت‌برها شدند و موج مقابله با این پدیده از خون آنان شعله‌ور شد؛ اما مدتی نگذشت که باز هم خاکستر بر این آتش نشست.

خردادماه امسال سناریو «جان ستانی» شوتی به قشم رسید و در تصادفی مرگ بار سه نفر کشته و ۲ مجروح برجای گذاشت که متاسفانه ۲ دختر پنج و ۱۱ ساله در میان کشته شدگان این تصادف پرپر شدند تا بار دیگر خون آن‌ها آتش نهفته در خاکستر را شعله‌ور کند و اظهارات فرمانده مرزبانی هرمزگان نور امید برچیده شدن بساط کشتار مردم بی گناه را بیش از پیش زنده کند.

انتهای پیام/.

لینک کوتاه : https://chelbim.ir/?p=967

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.