تاریخ : دوشنبه, ۱۱ تیر , ۱۴۰۳ Monday, 1 July , 2024

شهید رییسی شاخصی برای شناخت دولت‌های قبل و بعد خواهد بود

  • کد خبر : 5392
  • ۰۸ تیر ۱۴۰۳ - ۱:۳۶
شهید رییسی شاخصی برای شناخت دولت‌های قبل و بعد خواهد بود
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: آیت‌الله شهید ريیسی به عنوان بهترین شاخص برای شناخت توانمندی دولت‌های قبل و بعد خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری چل‌بیم، عادل پیغامی در آیین چهلمین روز شهادت رییس جمهور و همراهانش که در مسجد النبی (ص) شهر قشم برگزار شد، اظهار داشت: خدمات ماندگار دولت سیزدهم موجب شد تا در گام دوم انقلاب شخصیت آیت‌الله رییسی به شاخص و تراز ارزیابی دولت‌ها تبدیل شود.

وی ادامه داد: دولت شهید رییسی در عرصه‌هایی همانند حل مشکل آب، ساخت جاده، مدرسه سازی، توسعه امکانات بهداشت و درمان، حمایت از محرومان و نیازمندان، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام، توسعه طرح‌های زیربنایی، ارتقای قدرت ایران در دیپلماسی جهانی و یاری مقاومت به یک شاخص مهم تبدیل شد و عملکرد دولت‌ها را باید با این شاخص سنجید.

به گفته عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، در این ۴۰ روز هر آمار و ارقامی که ارائه شد نشان از ثبت رکوردهای جدید در یک نهضت خدمت در عرصه‌های مختلف دارد به طوری که رهبر معظم انقلاب به صراحت اعلام کردند که اگر آیت‌الله رییسی شهید نشده بودند تحولات مهمی در حوزه‌های اقتصادی اتفاق می‌افتاد و درد مزمن اقتصادی کشور را درمان می‌کرد.

وی اظهارامیدواری کرد که با انتخاب اصلح ترین کاندیدای ریاست جمهوری چهاردهم، راه و مسیر خدمت در کشورمان با همان شیب ادامه پیدا کند.

پیغامی گفت: انسان دوگونه می‌تواند رشد کند گاهی با انتخابی خوب مسیر مناسبی را طی می‌کند و گاهی هم در یک شرایط سخت و عذاب‌آور باید مسیر خود را بپیماید و امیدواریم با عنایت الهی در دوراهی‌های انتخاب، مسیر بهتر را برگزینیم.

شایان ذکر است؛ مردم مومن و ولایی قشم همانند دیگر مردمان کشورمان در چهلمین روز شهادت رییس جمهور و همراهانش با حضور در مسجد النبی (ص) شهر قشم، یاد و خاطره آن عزیز آسمانی را گرامی داشتند.

لینک کوتاه : https://chelbim.ir/?p=5392
  • منبع : منطقه آزاد قشم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.