تاریخ : شنبه, ۹ تیر , ۱۴۰۳ Saturday, 29 June , 2024

شهردار جدید لافت معارفه شد

  • کد خبر : 3449
  • ۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۸:۴۰
شهردار جدید لافت معارفه شد
«محمد آتشین‌ماه» طی آینی حضور مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری هرمزگان، فرماندار قشم، بخشداران شهرستان و جمعی از مسئولان به عنوان شهردار جدید لافت معارفه شد.

به گزارش پایگاه خبری چل بیم، چهارشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۲؛ صفر صادقی‌پور، مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری هرمزگان در این مراسم ضمن تشکر از شهردار سابق لافت و سرپرست شهرداری گفت: شهرداری به عنوان یک نهاد عمومی غیردولتی بیشترین ارتباط را با مردم دارد و به همین دلیل انتظار مردم از شهرداری‌ها در حوزه‌های مختلف زیاد است.

وی افزود: انتظارات مردم از شهرداری‌ها به حق است و شهرداری‌ها ملزم هستند این انتظارات را براورده کنند.

صادقی‌پور عنوان کرد: شهرداری شهر لافت به عنوان یکی از شهرهای تاریخی استان باید برنامه‌های مدونی را در طول سال اجرا کند.

وی اضافه کرد: شهرداری یک نهاد درآمد-هزینه است یعنی باید یک درآمدی را کسب کند تا بتواند آن را هزینه کند بنابراین اگر شهرداری‌ها نتوانند درآمدی کسب کنند در وظایف محوله دچار چالش می‌شوند.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری هرمزگان در ادامه با اشاره به چالش درآمد شهرداری‌ها در کشور گفت: متاسفانه شهرداری‌ها متکی به درآمد دولتی هستند و استقلال مالی ندارند و تاگید ما به شهرداری‌ها این است که روی ظرفیت‌های درآمدی شهرها تمرکز کنند.

وی ادامه داد: در شهرهای استان هرمزگان به دلیا پتانسیل‌ها و ظرفیت‌هایی که وچود دارد امکان کسب درامد شهرداری‌ها از حوزه‌هایی مثل گردشگری وجود دارد.

صادقی‌پور در ادامه یادآور شد: پا در استان هرمزگان شهرهایی چندنقشی داریم که می‌توانیم ظرفیت‌های مهم آن‌ها را ارتقا دهیم تا بتوانیم از این ظرفیت‌ها برای توسعه شهری استفاده کنیم.

انتهای پیام/.

لینک کوتاه : https://chelbim.ir/?p=3449

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.