تاریخ : چهارشنبه, ۱۴ شهریور , ۱۴۰۳ Wednesday, 4 September , 2024

شماره‌گذاری ۳۰ تا ۵۰ کامیونت در هر روز

  • کد خبر : 5457
  • ۲۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۷
شماره‌گذاری ۳۰ تا ۵۰ کامیونت در هر روز
ريیس اداره خدمات فنی شماره‌گذاری سازمان منطقه آزاد قشم گفت: روزانه علاوه بر سایر خدمات خودرویی، بین 30 تا 50 دستگاه خودرو کامیونت و کامیون وارد شده در قشم با همکاری پلیس راهور شهرستان در این مجموعه پلاک‌گذاری می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری چل‌بیم، عبدالله اسعدی قشمی با اعلام این مطلب، اظهار داشت: عملیات شماره‌گذاری کامیون و کامیونت در قشم  با ارایه پلاک عمومی (زرد) براساس توافقنامه امضا شده بین مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا کشور با هدف تسهیل‌گری در ارائه خدمات به مالکین خودروهای یاد شده از روز  چهارشنبه ۲۰ تیرماه ۱۴۰۳ و به مدت یک ماه با ثبت در سامانه پلیس راهور کشور در این منطقه آزاد در حال انجام است.

به گفته وی، نحوه نوبت‌دهی این خودروها به صورت تماس تلفنی اداره شماره‌گذاری سازمان‌ منطقه آزاد قشم با صاحبان خودروهای یاد شده انجام می‌شود و خوشبختانه مراجعه‌کنندگان براساس ساعت تعیین شده و بدون ترافیک موفق به شماره گذاری و دریافت پلاک عمومی خودرو خود می‌شوند.

رییس اداره خدمات فنی شماره‌گذاری سازمان منطقه آزاد قشم ادامه داد: این کامیون‌ها و کامیونت‌ها از طریق گمرک این سازمان وارد قشم شده‌اند و عملیات پلاک عمومی (زرد) آنها نیز با همکاری پلیس راهور شهرستان قشم همه روزه انجام‌ خواهد گرفت.

وی، از سرهنگ محمدعلی زارع معاون فنی مهندسی راهور فراجا برای امکان شماره‌گذاری این خودروها در قشم تشکر کرد و افزود: سرهنگ مسلم زعفری رییس شماره‌گذاری پلیس راهور استان هرمزگان هم در این فرآیند، اداره شماره‌گذاری سازمان‌ منطقه آزاد قشم را یاری کردند.

لینک کوتاه : https://chelbim.ir/?p=5457
  • منبع : منطقه آزاد قشم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.