تاریخ : دوشنبه, ۱۸ تیر , ۱۴۰۳ Monday, 8 July , 2024
بابت تاخیر در پرداخت مطالبات؛

شرکت مسوول از کارگران قشمی عذرخواهی کرد

  • کد خبر : 3143
  • ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۰
شرکت مسوول از کارگران قشمی عذرخواهی کرد
مدیرعامل شرکت تعاونی کارکنان سازمان منطقه آزاد قشم بابت تاخیر ایجاد شده در پرداخت مطالبات و عمل به وعده‌ها رسما از کارگران قشمی عذرخواهی کرد.

به گزارش پایکاه خبری چل بیم، سه شنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲؛ عباس رنجبری مدیرعامل شرکت تعاونی کارکنان سازمان منطقه آزاد قشم بابت تاخیر بوجود آمده در پرداخت مطالبات رسما از کارگران عذرخواهی کرد.

وی افزود: از امروز طی تماس های گروهی با آن دسته از کارکنان محترم خدمات شهری و فضای سبز که اقدام به پرکردن و تحویل فرم تسویه حساب کرده اند، به صورت دریافت چک و حضوری مراحل دریافت وجوه و مطالبات در دفترمالی اداری تکسما انجام می شود.

این مقام مسوول تصریح کرد: امیدواریم با پرداخت یکباره سنوات کارکنان، بخشی از نیازهای این قشر زحمتکش در گذر از موانع اقتصادی جبران شود.

وی با دعوت از کارکنان به بردباری گفت: با توجه به تعداد بالای کارکنان و پرداخت فیزیکی و لزوم تایید و امضای نهایی تسویه حساب، از کارکنان محترم درخواست داریم در زمانی که برای دریافت چک مبلغ سنوات با ایشان تماس گرفته می شود، در این دفتر حضور یابند تا در اسرع وقت برای کلیه عزیزان مبالغ یادشده کارسازی شود.

این مقام مسوول خاطرنشان کرد: حدود ۷۰۰ نفر در دو بخش خدمات شهری و فضای سبز در شرکت تعاونی کارکنان سازمان منطقه آزاد قشم مشغول به کار بوده اند که تاکنون حدود ۵۰۰ تن از ایشان فرم های تسویه حساب خود را تحویل دفتر مالی اداری تکسما داده اند.

گفتنی است، عادل پیغامی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم برای پرداخت معوقات کارگران قشمی دستور ویژه صادر کرد تا دوران بی‌اعتنایی به جامعه کارگری در این جزیره خاتمه یابد.

معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم نیز از تامین اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال جهت سنوات عقب افتاده کارگران خدمات شهری و فضای سبز قشم و درگهان با دستور ویژه مدیرعامل سازمان خبر داد.

شرکت تعاونی کارکنان سازمان منطقه آزاد قشم از سال ۹۳ پیمانکار بخش خدمات شهری قشم و درگهان و از سال ۱۳۹۶ پیمانکار فضای سبز بوده که پس از اتمام زمان قرارداد، از ابتدای دی‌ماه ۱۴۰۱ پیمانکار خدمات شهری و فضای سبز به دو شرکت دیگر واگذار شده است.

انتهای پیام/.

لینک کوتاه : https://chelbim.ir/?p=3143

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. احسنت

  2. احسنت بر شما بزرگوار

  3. ضمن سپاس از مدیرعامل محترم سازمان جناب دکتر پیغامی، پیگیری های امام جمعه محترم قشم جناب دکتر حاجبی و همچنین عزیزان تعاونی به ویژه جناب مهندس رنجبر،
    طبعاً خدمت به قشر کارگر عزیز و زحمتکش هم در این دنیا و هم در آخرت یاریتان خواهد نمود.
    امیدوارم این اقدامات همیشگی بوده و تصمیمات مسؤلین مایه ی آرامش و عزت شهروندان و کارکنان سازمان در تمام زمینه ها باشد.
    ان شاالله

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.