وی افزود: این پروژه با زیربنای ۸۰۰ مترمربع در سه طبقه احداث می شود که با توجه به تازه تاسیس بودن دهیاری و ضرورت ایجاد مکانی جهت استقرار اولیه دهیاری، احداث فاز نخست آن مستقل از پروژه اصلی با زیربنای ۵۴ متر آغاز شد.

دهیار روستای حمیری شهرستان قشم تصریح کرد: کلنگ فاز یک پروژه سال گذشته با حضور فرماندار، امام جمعه، بخشدران، مدیران و جمعی از معتمدین شهرستان به زمین زده شد و بلافاصله عملیات اجرایی آن آغاز گردید.

نوزرنژاد ادامه داد: احداث این پروژه از محل درآمد دهیاری و مشارکت خیران با حمایت شورای اسلامی روستا در حال انجام است و دارای پیشرفتی بیش از ۹۰ درصد می باشد.

وی اضافه کرد: فاز نخست پروژه همزمان با ایام الله دهه فجر امسال تکمیل، تجهیز و با استقرار دهیاری به بهره برداری خواهد رسید.

دهیار روستای حمیری گفت: تکمیل فازهای بعدی ساختمان چند منظوره دهیاری و شورای اسلامی روستای حمیری به حدود ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که پس از بهره برداری فاز نخست، فازهای بعدی آن آغاز خواهد شد.

نوزرنژاد خاطرنشان کرد: تکمیل این پروژه گامی بسیار موثر در راستای ایجاد منابع درآمدی پایدار برای دهیاری و کاهش وابستگی به منابع ارزش افزوده است که روند توسعه روستا را شتاب می بخشد.

گفتنی است، «حمیری» روستایی در دهستان حومه بخش مرکزی شهرستان قشم است و دهیاری این روستا در دوم تیرماه ۱۴۰۱ تاسیس شده است.

انتهای پیام/.