تاریخ : شنبه, ۹ تیر , ۱۴۰۳ Saturday, 29 June , 2024

رفع نیاز بیماران قشم با سامانه «دکتر ساینا»

  • کد خبر : 4664
  • ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۴
رفع نیاز بیماران قشم با سامانه «دکتر ساینا»
رییس کمیسیون بهداشت شورای اسلامی شهر قشم گفت: خدمات پزشکی ارائه شده از سوی سامانه «دکتر ساینا» می تواند پاسخگوی 70 درصد از نیازهای درمانی مردم جزیره باشد.

به گزارش پایگاه خبری چل بیم، محمدرضا اسلامی در جلسه مردمی با موضوع معرفی ویزیت اینترنتی با بهترین پزشکان کشور از سوی سامانه «دکتر ساینا» با اشاره به کاربردی بودن آن گفت:کاهش هزینه‌های رفت و آمد و جلوگیری از اتلاف وقت بیماران از مهم ترین مزایای این سامانه است.

میرداد میردادی، شهردار قشم نیز در این جلسه گفت: جزیره قشم در حوزه برخورداری از پزشکان متخصص و زیرساخت‌های لازم با محرومیت مواجه است که رفع این محرومیت باید مورد توجه ویژه وزارت بهداشت قرار بگیرد.

وی افزود: بهره برداری از ظرفیت بخش خصوصی می‌تواند روند محرومیت زدایی از حوزه بهداشت و درمان جزیره قشم را شتاب بخشد.

شهردار قشم تاکید کرد: جزیره قشم باید در جایگاهی قرار بگیرد که علاوه برتامین نیاز درمانی ساکنان بتواند در عرصه استانی، ملی و بین المللی نیز خدمات پزشکی ارائه کند.

گفتنی است،

ساکنان جزیره قشم از امروز می‌توانند بدون نیاز به رفت و آمد به شهرهای دیگر، فقط با اتصال به اینترنت با بهترین متخصصان کلان‌شهرهای مختلف مثل؛ شیراز، تهران، یزد و … در ارتباط باشند و خدمات پزشکی دریافت کنند.

در این طرح، دسترسی به پزشکان برای روستانشینان و همچنین اقشار تحت پوشش سازمان‌های حمایتی مانند کمیته امداد و بهزیستی رایگان است.

از آن جایی‌که خدمات به صورت آنلاین ارائه می‌شود، دسترسی به این خدمات از هر نقطه جزیره یا خارج از آن (به شرط اتصال به اینترنت) و در هر ساعتی از شبانه‌روز امکان‌پذیر است.

تمامی ساکنان جزیره قشم می‌توانند از طریق آدرس اینترنتی « https://www.drsaina.com/landings/qeshm-landing-v2 » ثبت نام کنند تا به خدمات فوری و رایگان پزشکی دسترسی داشته باشند.

لینک کوتاه : https://chelbim.ir/?p=4664
  • منبع : شهرداري قشم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.