تاریخ : جمعه, ۱۵ تیر , ۱۴۰۳ Friday, 5 July , 2024
امام جمعه قشم:

رضایت گردشگران بیانگر عملکرد مناسب ستاد سفرهای نوروزی قشم است

  • کد خبر : 2977
  • ۲۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۸:۱۱
رضایت گردشگران بیانگر عملکرد مناسب ستاد سفرهای نوروزی قشم است
امام جمعه شهرستان قشم گفت: کسب رضایت اکثریت گردشگران نوروزی بیانگر عملکرد مناسب ستاد اجرایی خدمات سفر قشم است.

به گزارش پایگاه خبری چل بیم، سه شنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۲؛ حجت الاسلام غلامرضا حاجبی در مراسم تقدیر از روسای کمیته های ستاد اجرایی خدمات سفر گفت: تلاش تمامی اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر قشم و دستگاه ها و بخش های مرتبط با این حوزه، ارائه خدمات مناسب و رقم خوردن اوقات خوش برای گردشگران بود که خوشبختانه این نتیجه حاصل شد.

امام جمعه شهرستان قشم ادامه داد: بزرگنمایی نقاط ضعف در زمان اجرای برنامه ها و ارائه خدمت نمی تواند اثربخش باشد، اما بیان نقاط قوت می تواند زمینه ساز امیدآفرینی برای مجریان امور و مردم باشد.

وی تصریح کرد: وجود صف های طولانی و چند ساعته در بنادر لافت و پل یکی از نقاط ضعف سال های گذشته بود که با مدیریت خوب مجموعه سازمان منطقه آزاد قشم و انجام به موقع عملیات لایروبی و افزایش ظرفیت تردد لندیگ کرافت ها، امسال تبدیل به یکی از نقاط قوت شده بود.

امام جمعه شهرستان قشم افزود: با برنامه ریزی خوب صورت گرفته در نوروز سال جاری شاهد پراکندگی گردشگران در روستاها و استفاده از ظرفیت جامعه محلی و خدمات مجموعه های بومگردی در نقاط مختلف جزیره بودیم که مانع تجمع بیش از اندازه در شهر قشم شد.

حجت الاسلام حاجبی خاطرنشان کرد: در حوزه خدمات شهری و روستایی، اجرای برنامه های فرهنگی، انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر و همچنین استقرار ناجیان غریق نیز ستاد اجرایی خدمات سفر قشم عملکرد مناسبی داشته است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با خدمات رسانی مناسب صورت گرفته توسط تمامی دستگاه ها و بخش ها، خوشبختانه رضایت اکثریت گردشگران نوروزی و هموطنان حاصل شد.

انتهای پیام/.

 

لینک کوتاه : https://chelbim.ir/?p=2977
  • منبع : چل بیم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.