تاریخ : دوشنبه, ۱۸ تیر , ۱۴۰۳ Monday, 8 July , 2024

«رضایت مردم» ثمره تعامل شهرداری قشم و امور مالیاتی است

  • کد خبر : 3806
  • ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰
«رضایت مردم» ثمره تعامل شهرداری قشم و امور مالیاتی است
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر قشم گفت: تسهیلگری شورای شهر همراه با تعامل شهرداری و امور مالیاتی «رضایت مردم» در شهر قشم را به ارمغان آورده است.

به گزارش پایگاه خبری چل بیم، یکشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲؛ دکتر احمد شب‌تاریانی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر قشم در گفتگو با چل بیم اظهار داشت: شورای اسلامی دوره ششم از ابتدای فعالیت خود «تسهیلگری» و «تعامل» را برای خدمت به شهر و شهروندان راهبردی اصلی خود قرار داده است.

وی افزود: ایفای نقش شورای اسلامی شهر قشم در تسهیل و ارتقای سطح همکاری‌های شهرداری و امور مالیاتی منجر به افزایش بودجه شهرداری و به دنبال آن گسترش و شتاب پروژه های عمران شهری شهرداری شد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر قشم تصریح کرد: در همین راستا دیروز نشست شورا و شهردار قشم با مدیرکل امور مالیاتی هرمزگان، رئیس امور مالیاتی و دارایی و نیز مدیر حسابرسی شهرستان قشم برگزار شد.

شب‌تاریانی ادامه داد: طی این نشست تنوع بخشی به سبد درآمدی شهرداری و چگونگی استفاده از آن در مسیر توسعه و رشد شهری مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت که نتایج آن در سطح شهر برای شهروندان ملموس خواهد بود.

وی با تقدیر از مدیرکل امور مالیاتی هرمزگان، هیات همراه و روسای سابق و فعلی امور مالیاتی قشم، اضافه کرد: پارک «ارمغان مالیات» در سال گذشته و امسال نیز پارک ساحلی مرجان، پارک خطی ساحلی، دیوار حائل قبرستان، زمین ورزشی چمن مصنوعی، سالن ورزشی چند منظوره و آسفالت تمام محلات و چند خیابان از محل همین تعامل در حال احداث است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر قشم خاطرنشان کرد: تقویت منابع درآمد پایدار شهرداری قشم نیز همزمان به عنوان یک اولویت در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/.

لینک کوتاه : https://chelbim.ir/?p=3806
  • نویسنده : مجتبی نوزرنژاد
  • منبع : چل بیم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.