تاریخ : جمعه, ۱۵ تیر , ۱۴۰۳ Friday, 5 July , 2024
دکتر کامرانی؛

رشد ۲۵ برابری اعتبار پروژه‌ها/ نرخ بیکاری در هرمزگان تک رقمی می‌‌شود

  • کد خبر : 1002
  • ۰۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۱
رشد ۲۵ برابری اعتبار پروژه‌ها/ نرخ بیکاری در هرمزگان تک رقمی می‌‌شود
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان گفت: امسال 871 پروژه در استان هرمزگان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود  که اعتبار آن ها نسبت به مدت مشابه سال قبل از رشد حدود 25 برابری حکایت دارد.

به گزارش پایگاه خبری چل بیم، جمعه چهارم شهریورماه ۱۴۰۱؛ دکتر احسان کامرانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان در جمع نمازگزاران جمعه شهرستان قشم به مناسبت هفته دولت با اعلام این خبر اظهار داشت: افزون بر۵۰ پروژه در شهرستان قشم افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

وی افزود: در شهرستان قشم پروژه ای را داشته‌ایم که ۱۱ سال راکد باقی مانده بود اما با پیگیری های استاندار و جدیت مسوولان این پروژه به بهره برداری رسید.

برق نگاه و شوق مردم، مدال افتخار دولت سیزدهم است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان تصریح کرد: برق نگاه و شوق مردم از به ثمر نشستن چنین پروژه‌هایی بالاترین پاداش و افتخار برای مسوولان خدمتگزار در نظام جمهوری اسلامی ایران است.

دکتر کامرانی گفت: ارزش ریالی پروژه های هرمزگان افزون بر ۱۱۰ هزار میلیارد تومان است و این دستاورد ثمره همراهی و همدلی دولت و دیگر ارکان جامعه است که دل در گروه خدمت به مردم دارند.

وی با تمجید از تمام نیروهای امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی بیان کرد: اولویت نخست و مهمترین وظیفه حکمرانان در ابتدا ایجاد امنیت است و تحقق این دستاورهای توسعه‌ای جز با ایثار این نیروها ممکن نیست.

شهیدان رجایی و باهنر، نماد مردمی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان تصریح کرد: شهیدان رجایی و باهنر نماد مردمی بودن هستند.

دکتر کامرانی ادامه داد: این دو شهید والامقام همواره با مردم بودند، با مردم زندگی کردند و در کنار مردم به شهادت رسیدند که این از افتخارات جمهوری اسلامی ایران است.

وی خاطرنشان کرد: در دولت سیزدهم نیز آیت الله رئیسی مخالصانه و مجاهدانه در کنار مردم قرار دارد و سفرهای استانی دولت تجلی روحیه مردمی دولتمردان انقلابی است.

نرخ بیکاری در هرمزگان تک رقمی می‌‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان گفت: در شروع دولت سیزدهم نرخ بیکار۱۸٫۳ بود که در یک سال سه درصد کاهش پیدا کرده البته ما این راضی نیستیم و قول میدهیم سال آینده نرخ بیکاری در هرمزگان با همراهی مردم، علما، قوه قضائیه و تمام کسانی که دل در گروه خدمت دارند تک رقمی شود.

انتهای پیام/.

لینک کوتاه : https://chelbim.ir/?p=1002
  • نویسنده : مجتبی نوزرنژاد
  • منبع : چل بیم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.