تاریخ : چهارشنبه, ۱۳ تیر , ۱۴۰۳ Wednesday, 3 July , 2024
پیغامی؛

رسانه‌، زبان مشترک/ کوتاهی در قبال رسانه‌های قشم پذیرفته نیست

  • کد خبر : 3574
  • ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۶
رسانه‌، زبان مشترک/ کوتاهی در قبال رسانه‌های قشم پذیرفته نیست
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: کوتاهی در قبال خبرنگاران و رسانه‌های جزیره قشم پذیرفته نیست و درهای روابط عمومی منطقه آزاد در این دوره باید به روی اصحاب رسانه باز باشد.

به گزارش پایگاه خبری چل بیم، یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲؛ عادل پیغامی روز گذشته در نخستین دیدار با اصحاب رسانه این جزیره پس از انتصاب به عنوان رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم اظهار داشت: کوتاهی در قبال رسانه‌های قشم پذیرفته نیست.

وی افزود: روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم در دوره باید با درهای باز پذیرای اصحاب رسانه باشد و در مرحله نخست به عنوان روابط عمومی نظام جمهوری اسلامی ایران در این منطقه عمل کند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: روابط عمومی منطقه آزاد قشم در گام‌های بعدی به عنوان روابط عمومی جزیره قشم، مدیران سازمان منطقه آزاد قشم و در چهارمین گام روابط عمومی مدیرعامل این سازمان خواهد بود.

پیغامی ادامه داد: هویت جمعی سازمان منطقه آزاد قشم دارای اهمیت است و باید مدیران این سازمان و اقداماتشان دیده شوند نه اینکه صرفا به شخص مدیرعامل پرداخته شود.

وی اضافه کرد: ارتقای جایگاه قشم در سطح کلان کشور و واقعی سازی تصورهای ذهنی موجود از وضعیت جزیره نیازمند ایفای نقش رسانه های جزیره و هرمزگان است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: کم کاری‌های رسانه‌ای صورت گرفته در قبال قشم باید با حمایت از رسانه های جزیره، استان هرمزگان و توسعه ارتباطات با رسانه‌های ملی جبران شود.

پیغامی عنوان کرد: اصحاب رسانه را از اقشار تخصصی و اثرگذاری می‌دانیم که برگزاری نشست های مستمر در بازه‌های زمانی کوتاه مدت و موضوع‌محور با آنان در گره‌گشایی از مسائل جزیره قشم بسیار حائز اهمیت است.

وی خاطرنشان کرد: رسانه می‌تواند زبان مشترک همه عرصه‌ها باشد و جامعه‌سازی و ساخت زیست بوم بدون رسانه‌ها ممکن نیست.

به گزارش چل بیم، اصحاب رسانه قشم در این نشست با تقدیر از نگاه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به رسانه‌های جزیره و سپردن سکان روابط عمومی این سازمان به جوانی هرمزگانی، مسائل و دغدغه‌های خود در حوزه رسانه را مطرح کردند.

انتهای پیام/.

لینک کوتاه : https://chelbim.ir/?p=3574
  • نویسنده : مجتبی نوزرنژاد
  • منبع : چل بیم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.