تاریخ : جمعه, ۱۵ تیر , ۱۴۰۳ Friday, 5 July , 2024
پیام فرمانده سپاه هرمزگان به دشمنان؛

دست به ماشه گوش به فرمان ولایت‌ایم

  • کد خبر : 1341
  • ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۴
دست به ماشه گوش به فرمان ولایت‌ایم
فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: دشمن بداند امروزه درخت انقلاب تنومند و پر ثمر شده و به برکت خون شهدا در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پرتوان، پر قدرت و دست به ماشه گوش به فرمان ولایت هستیم.

به گزارش پایگاه خبری چل بیم، دوشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۱؛ سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در آیین تشییع و خاکسپاری بسیجی شهید مجتبی امیری دوماری در گلزار شهدای شهرستان قشم تصریح کرد: استکبار، آمریکا، انگلیس و تمام هم پیمانان او پیش از انقلاب دست به دست هم داده تا این شجره طیبه(انقلاب اسلامی ایران) شکل نگیرد اما اراده خدا بر این بود که مردم ایران به رهبری امام خمینی(ره) فاتح میدان باشند.

وی افزود: امروزه درخت انقلاب تنومند و پر ثمر شده و به برکت خون شهدا در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پرتوان، پر قدرت و دست به ماشه گوش به فرمان ولایت هستیم.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان تصریح کرد: دشمنان در کنار آب های خلیج فارس بدانند آحاد ملت ایران اسلامی کلام،شعار و باورشان آن است که رهبرا از تو بک اشاره از ما به سر دویدن.

سالاری ادامه داد: مردم توطئه‌های دشمن را درک و با آن مقابله می‌کنند؛ مردم ثابت کرده‌اند جان می‌دهند اما اجازه نخواهند داد پرچم اباعبدالله(ع) بر زمین بیفتد.

وی با بیان اینکه پیام شهید امیری، ولایتمداری و ایستادگی بر آرمان‌های انقلاب است اضافه کرد: دشمن در پی تجزیه کشور است اما کور خوانده و نیروهای انقلابی با تمام قدرت در برابر دشمن ایستاده اند.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: ملت ایران در دفاع مقدس با دست خالی فاتح میدان شدند و دشمن بداند این ملت با شهادت جانی دوباره می گیرد.

سالاری تاکید کرد: فتنه گران داخلی بدانند اگر با آنان با نجابت برخورد می شود از سر ضعف نیست بلکه از سر احترام است و اگر ملت به خروش آید با امواجی خروشان مواجه خواهند شد.

وی اضافه کرد: دشمن اگر نگاه چپی به خاک ایران داشته باشد با سیلی محکم نیروهای مسلح مواجه خواهد شد.

گفتنی است، بسیجی دلاور «مجتبی امیری دوماری» از مدافعان مردمی امنیت شهرستان قشم که بر اثر حمله وحشیانه اشرار آشوبگر مسلح در شامگاه چهارشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ هدف اصابت گلوله قرار گرفته بود، نهم مهرماه به علت شدت جراحت وارده در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس به فیض شهادت نائل آمد.

این شهید مدافع امنیت از بسیجیان عضو بسیج هنرمندان این شهرستان و متولد سال ۱۳۶۷ بود که هنگام اهانت به پرچم مقدس جمهوری اسلامی، تصاویر شهدای دفاع مقدس به ویژه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و پرچم سیاه عزاداری سیدالشهدا (ع) و دهه آخر صفر در مقابل آستان مقدس امامزاده سید مظفر (ع) شهرستان قشم با آشوبگران درگیر و بر اثر اصابت دو گلوله از سلاح اغتشاشگران مجروح شد.

انتهای پیام/.

لینک کوتاه : https://chelbim.ir/?p=1341
  • نویسنده : مجتبی نوزرنژاد
  • منبع : چل بیم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.