تاریخ : چهارشنبه, ۱۳ تیر , ۱۴۰۳ Wednesday, 3 July , 2024
رئیس کل دادگستری هرمزگان:

دستگاه قضا در برخورد با مخلان امنیت به هیچ وجه کوتاه نخواهد آمد/ صدور ۴۰ کیفرخواست در قشم

  • کد خبر : 1324
  • ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۸:۱۳
دستگاه قضا در برخورد با مخلان امنیت به هیچ وجه کوتاه نخواهد آمد/ صدور ۴۰ کیفرخواست در قشم
رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: دستگاه قضایی در برخورد با مخلات امنیت به وهیچ وجه کوتاه نخواهد آمد و قانون ملاک و معیار این برخورد است.

به گزارش پایگاه خبری چل بیم، یکشنبه ۱۰ مهرماه ۱۴۰۱؛ مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان در آیین تکریم و معارفه رئیس دادگستری شهرستان قشم اظهار داشت: دستگاه قضا باید شرایط خاص جزیره قشم را مد نظر قرار دهد.

وی افزود: قشم از جهات گوناگون نظیر قومیت، مذهب، منطقه اصلی و آزاد، تجارت، توریست، موقعیت استراتژیک نظامی، نحوه اداره جزیره با حضور دولت و منطقه آزاد و جهات گوناگون دیگر دارای شرایط ویژه است.

رئیس کل دادگستری هرمزگان «تدبیر جمعی» را لازمه رشد و رونق روز افزون شهرستان قشم دانست و تصریح کرد: هم اینک در دوران نوین تعالی و تحول قوه قضایی هستیم و تاکید دستگاه قضا، کمک به دولت و همکاری و همدلی با آن است چرا که خروجی آن برای قوای سه گانه و نظام ثمربخش است.

قهرمانی ادامه داد: حمایت دستگاه قضا از تولید و اشتغال در جزیره قشم بسیار حائز اهمیت است و همچنین حراست از اراضی و منابع طبیعی این جزیره به نگاهی ویژه نیاز دارد.

وی با اشاره به ناآرامی های اخیر تصریح کرد: دشمنان خبیث نظام، هیچگونه معیار و اصولی برای خود ندارند و به دنبال بهانه ای هستند که برای مقابله موثر با آن ها باید بصیرت داشت.

رئیس کل دادگستری هرمزگان تاکید کرد: دستگاه قضایی در برخورد با مخلان امنیت به وهیچ وجه کوتاه نخواهد آمد و قانون، حقوق شهروندی و کرامت انسانی ملاک و معیار این برخورد است.

قهرمانی گفت:تا کنون ۴۰ الی ۵۰ کیفرخواست در قشم صادر شده و مجازات ها، هوشمندانه، قاطع و بازدارنده خواهد بود.

گفتنی است، طی این آئین «مرتضی فیروزی» به عنوان رییس جدید دادگستری شهرستان قشم منصوب و از خدمات پنج ساله «رضا صفایی» تقدیر شد.

انتهای پیام/.

لینک کوتاه : https://chelbim.ir/?p=1324
  • منبع : چل بیم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.