تاریخ : یکشنبه, ۲۵ شهریور , ۱۴۰۳ Sunday, 15 September , 2024

«دست‌ِ پُر» هدیه دادستان قشم به اصحاب رسانه

  • کد خبر : 5502
  • 21 مرداد 1403 - 8:10
«دست‌ِ پُر» هدیه دادستان قشم به اصحاب رسانه
دادستان قشم به عنوان تنها مسئولی که امسال در این شهرستان عملا روز خبرنگار را گرامی داشته است «دست پر» را به اصحاب رسانه هدیه کرد.

به گزارش پایگاه خبری چل بیم، امید مهدوی مجد دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم با تشکیل نشستی با اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار اظهار داشت: خبرنگاران با اولویت قراردادن منافع عمومی چشم و گوش و طلایه دار مطالبه‌گری هستند.

وی افزود: دستگاه قضایی قشم نیز همواره قلم و قدم خود را در مسیر احقاق حقوق عامه و حل مشکلات مردم به کار گرفته و همچنان این مسیر را ادامه خواهیم داد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم تصریح کرد: دادستانی قشم هرگونه حمایت لازم را از اصحاب رسانه خواهد داشت و از خبرنگاران می خواهیم مشکلات حوزه خود را به دستگاه قضا منعکس کنند.

مهدوی مجد ادامه داد: به عنوان دادستان قشم در هر ساعت از شبانه روز پاسخگوی تماس و مطالبات اصحاب رسانه هستم و در هرکجا که با اعلام اصحاب رسانه نیاز باشد شخصا جهت پیگیری موضوع حاضر خواهم شد.

وی گفت: آب، جاده و اتباع تا به امروز به عنوان سه چالش عمده جزیره قشم از سوی اصحاب رسانه مطرح شده که به عنوان مدعی العموم به تمامی این حوزه ها ورود کرده ایم.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم خاطرنشان کرد: این آمادگی نیز از سوی دادستانی وجود دارد که در صورت عدم پاسخگویی هر مسئولی به درخواست اصحاب رسانه، مدیر مربوطه به دادستانی احضار و با حضور خبرنگاران ملزم به پاسخگویی شود.

به گزارش چل بیم، امید مهدوی مجد از ۲۹ شهریورماه ۱۴۰۰به عنوان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم در این جزیره مشغول به خدمت شده و تا کنون با روحیه مردم موفق شده است با شکستن تشریفات و رویه های ناامید کننده اعتماد عمومی شهروندان و امیدواری آنان به عدالت خواهی دستگاه قضا را در شهرستان قشم تقویت کند.

سخنان اخیر وی به مناسبت روز خبرنگار منجر به افزایش صلابت و انگیزه اصحاب رسانه برای فعالیت های حرفه این صنف شده و از دیدگاه این رسانه پشتیبانی و قدرت بخشی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم به اصحاب رسانه این جزیره بهترین هدیه ای است که می توانست از سوی دستگاه قضا به خبرنگاران هدیه شود تا دست آنان را در بیان مشکلات جامعه و مطالبه گری معقول در راستای حقوق عامه پُر کند.

انتهای پیام/.

لینک کوتاه : https://chelbim.ir/?p=5502
  • نویسنده : مجتبی نوزرنژاد
  • منبع : چل بیم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.