تاریخ : چهارشنبه, ۱۳ تیر , ۱۴۰۳ Wednesday, 3 July , 2024

درخشش جوان محله امام علی(ع) در اروپا

  • کد خبر : 644
  • ۰۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰
درخشش جوان محله امام علی(ع) در اروپا
اصغر بشارتی هنرمند مطرح محله امام علی(ع) قشم با فیلم کوتاه سه دقیقه‌ای «پلاستیک» موفق به کسب مقام دوم جهان در دومین دوره جشنواره فیلم‌های بین‌المللی Max۳min jury Award ۲۰۲۲ کشور ایتالیا شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چل بیم، فیلم کوتاه ۱۰۰ ثانیه‌ای «پلاستیک» با موضوع تاثیر مخرب پلاستیک و آلودگی‌های ناشی از آن بر محیط زیست دریا ساخته شده است.

فیلم این هنرمند مطرح کشورمان از بین انبوه فیلم‌های ارسال‌شده از بیش از ۸۶ کشور جهان به‌عنوان ۱۰ فیلم برتر در این جشنواره مورد داوری قرار گرفت.

اصغر بشارتی کار هنری خود را در زمینه عکاسی از سال ۱۳۸۶ با عکاسی از مناظر بکر طبیعی جزیره قشم آغاز کرد و اکنون یک هنرمند برای معرفی ایران اسلامی و سفیری برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری قشم شده است.

وی کار خود را با عکاسی از دنیای زیرآب توسعه داد و هم اکنون به وادی فیلم‌های کوتاه محیط زیستی روی آورده که حاصل آن، ساخت ۱۲ فیلم کوتاه است.

فیلم کوتاه پلاستیک که پیش‌ از این هم از جشنواره‌های مختلف بین‌المللی موفق به کسب عنوان‌های برتر و کسب جوایز مختلف شده بود، این بار هم موفق شد نظر داوران این جشنواره را جلب کند و عنوان مقام دوم جشنواره بین‌المللی Max۳min jury Award ۲۰۲۲ کشور ایتالیا در بخش فیلم‌های کوتاه حرفه‌ای را از آن خود کند.

اصغر بشارتی هم‌زمان تهیه‌کننده، کارگردان و تصویربرداری فیلم کوتاه پلاستیک بوده و کار تدوین گری و صدا گزاری این اثر هم مربوط به منصور وحدانی است.

در ضمن ماهر سرودی بازیگر این فیلم و کار توزیع آن‌هم بر عهده مجتبی عبدل رحمانی بوده است.

لینک کوتاه : https://chelbim.ir/?p=644
  • نویسنده : مجتبی نوزرنژاد
  • منبع : چل بیم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.