تاریخ : دوشنبه, ۱۱ تیر , ۱۴۰۳ Monday, 1 July , 2024

دختران مدال آور قشم تجلیل شدند

  • کد خبر : 5017
  • ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۲:۰۷
دختران مدال آور قشم تجلیل شدند
دختران مدال آور قشم در رقابت‌های جودو، کاراته، شنا، والیبال و شطرنج توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر قشم با حضور امام جمعه شهرستان تجلیل شدند.

به گزارش پایگاه خبری چل‌بیم، شهرداری و شورای اسلامی شهر قشم از دختران مدال آور این شهر در رقابت‌های ورزشی جودو، کاراته، شنا، والیبال و شطرنج در آیینی با حضور امام جمعه شهرستان تقدیر کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر غلامرضا حاجبی امام جمعه شهرستان قشم در این مراسم اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران بستر شکوفایی استعدادهای بانوان در عرصه‌های مختلف را فراهم آورد است.

وی افزود: زن مسلمان در لوای انقلاب اسلامی ایران با کسب قهرمانی‌های مختلف در رشته‌های ورزشی و ایستادن بر قلعه‌های رفیع علم و دانش به الگویی برای بانوان جهان تبدیل شده است.

امام جمعه شهرستان قشم تصریح کرد: تحصیل، تهذیب و ورزش سه مولفه به هم پیوسته‌ای است که باید مورد توجه نسل جوان باشد.

حبیب بازماندگان قشمی رییس شورای اسلامی شهر قشم نیز اظهار داشت: زیرساخت‌های ورزشی شهر قشم پاسخگوی نیازهای موجود و آینده پیش رو نیست.

وی افزود: توسعه زیرساخت‌های ورزشی شهر قشم باید همخوان با نیازهای شهر و نگاه به افق‌های پیش روی قشم توسعه یابد و شورا و شهرداری قشم در این راستا همواره نقش خود را ایفا کرده اند.

دکتر میرداد میردادی شهردار قشم نیز گفت: مطالبه گری باید با شناخت و بر اساس وظایف دستگاه‌ها انجام شود و با پیگیری آن را به ثمر رساند.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر قشم حمایت از ورزشکاران را از وظایف خود می‌داند و برای گره گشایی از مسِئل آنان آماده هم افزایی و همکاری با تمامی دستگاه‌ها است.

لینک کوتاه : https://chelbim.ir/?p=5017
  • منبع : شهرداري قشم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.