تاریخ : شنبه, ۹ تیر , ۱۴۰۳ Saturday, 29 June , 2024

«خیری» در پیام نور قشم جایگزین «علی‌نقی‌زاده» شد

  • کد خبر : 3412
  • ۱۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴
«خیری» در پیام نور قشم جایگزین «علی‌نقی‌زاده» شد
«محمد خیری» به عنوان رییس جدید دانشگاه پیام نور مرکز بین الملل قشم معرفی و از خدمات «مصطفی علی نقی زاده» تقدیر شد.

به گزارش پایگاه خبری چل بیم، پنجشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۲؛ معاون حقوقی، مجلس و هماهنگی استان های دانشگاه پیام نور در مراسم تکریم و معارفه رییس مرکز بین‌المللی قشم که با حضور دکتر آقایی سرپرست مرکز امور بین‌الملل برگزار شد، گفت: در طرح آمایش دانشگاه پیام نور، مراکز بین‌ الملل با قوت بیشتر به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

دکتر سلطانی احمدی، مرکز بین‌المللی قشم را محوری‌ترین مرکز بین‌الملل دانشگاه پیام نور در داخل کشور خواند و گفت: تعامل مداوم و سازنده‌ی مرکز قشم با سازمان منطقه آزاد در پیشبرد اهداف دانشگاه در حوزه‌های جذب دانشجو و رفع نیازهای سخت‌افزاری بسیار ضروری و حیاتی است.

سلطانی احمدی همکاری سازمان منطقه آزاد قشم با دانشگاه پیام نور را سازنده و راه‌گشا دانست و از همکاری و مساعدت دکتر افشار فتح الهی و دکتر عادل پیغامی مدیران عامل سابق و فعلی سازمان منطقه آزاد قدردانی کرد.

دکتر سلطانی احمدی از زحمات ۶ ساله دکتر مصطفی علی نقی‌زاده در دانشگاه پیام نور مرکز بین المللی قشم تجلیل کرد و کارامدی، کارگشایی و تحول آفرینی را از ویژگی‌های دوره مدیریتی ایشان در مرکز قشم دانست.

 دریافت مجوز دوره‌های دکتری بر اساس سوابق تحصیلی در مراکز بین‌الملل داخل اولویت مرکز امور بین‌الملل دانشگاه است‌

دکتر پیمان آقایی سرپرست مرکز امور بین‌الملل دانشگاه پیام نور نیز در این مراسم گفت: دریافت مجوز دوره‌های دکتری بر اساس سوابق تحصیلی در تمامی رشته‌های دارای مجوز دانشگاه در مراکز بین‌الملل داخل از اولویت های اصلی مرکز امور بین‌الملل در سال جاری می‌باشد.

دکتر آقایی پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد بر اساس سوابق تحصیلی در مراکز قشم و کیش را در نیم‌سال دوم سال تحصیلی جاری اتفاقی مهم در شکوفایی و پویایی مراکز بین‌الملل داخل دانست و تاکید کرد: این روند رو به جلو را با دریافت مجوز دوره‌های دکتری تکمیل خواهیم کرد.

سرپرست مرکز امور بین‌الملل در این مراسم از خدمات ماندگار دکتر مصطفی علی نقی‌زاده قدردانی کرد و ضمن آرزوی موفقیت برای دکتر محمد خیری سرپرست جدید مرکز، از قبول مسئولیت توسط ایشان قدردانی کرد.

در این مراسم حکم رییس دانشگاه پیام نور به دکتر محمد خیری به عنوان سرپرست جدید مرکز قشم تقدیم شد.

دکتر محمد خیری، پیش از این ریاست دانشگاه پیام نور استان هرمزگان، ریاست مرکز بین‌المللی کیش و نیز معاونت مرکز قشم را در کارنامه سوابق مدیریتی خود دارد.

انتهای پیام/.

لینک کوتاه : https://chelbim.ir/?p=3412

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.