تاریخ : چهارشنبه, ۱۳ تیر , ۱۴۰۳ Wednesday, 3 July , 2024
اینجا قشم است

خدمت بدون تشریفات

  • کد خبر : 956
  • ۰۵ تیر ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۰
خدمت بدون تشریفات
فرماندار ، بخشدار مرکزی و معاون عمرانی فرمانداری شهرستان قشم بدون تشریفات و کت شلوار پوشی‌های رایج، در گرماگرم شرجی و آفتاب سوزان خطه جنوب روند خدمتگزاری به مردم جزیره لارک را از نزدیک مورد بازدید قرار دادند.

به گزارش پایگاه خبری چل بیم، امروز یکشنبه ۵ تیرماه ۱۴۰۱؛ فرماندار شهرستان قشم عصر یکشنبه با حضور میدانی در جزیره لارک و بازدید از طرح های نیمه تمام چهارمین جزیره بزرگ ایران، دستورات لازم برای اتمام هرچه سریع تر طرح های باقی مانده در این جزیره را با قید فوریت صادر کرد.

محمد محمدحسینی با حضور در این جزیره از آخرین اقدامات انجام شده در خصوص خرید و نصب ۲ دستگاه ژنراتور جدید در نیروگاه برق لارک، اجرای فوندانسیون سوله در این نیروگاه، اجرای تابلوی برق و شبکه برق رسانی به منازل ساکنین جزیره توسط شرکت توزیع برق استان هرمزگان بازدید و دستورات لازم را برای انجام باقی مانده کارها به صورت جهادی و عملیاتی با هماهنگی کامل با استاندار هرمزگان صادر کرد.

وی در ادامه این بازدید با حضور در یادمان شهدای گمنام جزیره لارک و قرائت فاتحه به مقام شامخ ۲ شهید گمنام ۱۸ و ۲۰ ساله که در منطقه عملیاتی فاو و جزیره ام الرصاص عراق و در عملیات کربلای چهار به درجه رفیع شهادت نایل شدند، ادای احترام کرد.

فرماندار قشم در ادامه این بازدید با حضور در محل احداث پروژه سالن انتظار و سایبان اسکله جزیره لارک از آخرین اقدامات انجام شده در ساخت، تجهیز و راه اندازی این اسکله مطلع و پایان ساخت سالن مسافربری این اسکله را که از محل هدایای مقام معظم رهبری توسط بنیاد علوی و شرکت اسکان ایران با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی احداث شده را اعلام کرد.

بازدید از مراحل پایانی روشنایی رینگ دور جزیره لارک که با مشارکت سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و شرکت توزیع برق استان هرمزگان به مساحت هفت کیلومتر انجام شده از دیگر برنامه های بازدید محمد حسینی از طرح های نیمه تمام جزیره لارک بود.

وی در ادامه این بازدید امکان سنجی میدانی انجام لایروبی اسکله، فراهم کردن تسهیلات آمد و شد گردشگران به این جزیره، رونق کسب و کار و معیشت ساکنان جزیره لارک را از نزدیک مورد بررسی و پیگیری قرار داد.

بازدید بدون تشریفات «محمد محمدحسینی» فرماندار شهرستان قشم از جزیره لارک با حدود ۵۰۰ نفر جمعیت با همراهی «محمد جهین» بخشدار مرکزی و «وحید حمایتی» معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری قشم انجام شد.

انتهای پیام/.

لینک کوتاه : https://chelbim.ir/?p=956
  • نویسنده : مجتبی نوزرنژاد
  • منبع : ایرنا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.