تاریخ : چهارشنبه, ۱۳ تیر , ۱۴۰۳ Wednesday, 3 July , 2024

حمایت منطقه آزاد قشم از فعالیت های هنری برای نمایش فرهنگ اصیل جزیره

  • کد خبر : 1780
  • ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۶
حمایت منطقه آزاد قشم از فعالیت های هنری برای نمایش فرهنگ اصیل جزیره
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: برای معرفی ظرفیت های فرهنگی و توانمندی های موجود در جزیره قشم نیازمند نگاه جدیدی در حوزه سینما و تولید محصولات فرهنگی هستیم.

به گزارش پایگاه خبری چل بیم، سه شنبه ۸ آذر ۱۴۰۱؛ افشار فتح الهی در دیدار با عوامل فیلم یادگار جنوب، اظهار داشت: در حوزه هنر و بویژه رسانه، رسالت داریم تا غیر از انعکاس واقعیت ها و بیان انتقادات به معرفی ظرفیت های و فعالیت های امیدآفرین در جامعه نیز بپردازیم.

وی ادامه داد: سازمان منطقه آزاد قشم از ساخت فیلم و سایر محصولات هنری و فرهنگی که معرفی توانمندی ها و ظرفیت های غنی اجتماعی و فرهنگ اصیل ساکنان جزیره قشم بپردازد، حمایت می کند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به ظرفیت های فرهنگ اصیل ساکنان قشم، افزود: موقعیت جغرافیایی، شرایط اقلیمی، ژئوسایت ها و مکان های بی نظیرطبیعی و زمین شناختی جزیره قشم عاملی جذاب برای حضور سازندگان فیلم های بلند و کوتاه داخلی و خارجی در این منطقه است.

به گفته فتح الهی؛ فرهنگ غنی بومیان قشم و آیین ها و سنت های ویژه آنها در کنار جاذبه های گردشگری قشم، این جزیره را برای تولید محصولات فرهنگی و هنری جذاب کرده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سازمان منطقه آزاد قشم از همه هنرمندانی که برای تقویت و شناساندن فرهنگ غنی و ظرفیت های طبیعی و گردشگری این جزیره تلاش می کنند حمایت می کند.

گفتنی است، در این دیدار افشار فتح الهی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با عوامل فیلم یادگار جنوب، حجت الاسلام محمدسعید آخوندی، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری، حسین مرادی، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، مجتبی رشوند، تهیه کننده، الناز شاکردوست و وحید رهبانی بازیگران این پروژه سینمایی حضور داشتند.

انتهای پیام/.

لینک کوتاه : https://chelbim.ir/?p=1780
  • منبع : چل بیم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.