تاریخ : چهارشنبه, ۱۳ تیر , ۱۴۰۳ Wednesday, 3 July , 2024

حفظ ثبات بازار با تشکیل اتاق اصناف قشم امکانپذیر است

  • کد خبر : 5039
  • ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۵
حفظ ثبات بازار با تشکیل اتاق اصناف قشم امکانپذیر است
عضو کمیسیون نظارت بر اصناف سازمان منطقه آزاد قشم و معتمد صنوف این شهرستان گفت: حفظ ثبات و آرامش در حوزه صنوف مختلف از مسیر تشکیل اتحادیه‌ اصناف امکانپذیر می‌‌باشد.

به گزارش پایگاه خبری چل‌بیم، تیمور همتی گلسفیدی با بیان این مطلب، اعلام کرد: برای ساماندهی و حفظ ثبات بازار در منطقه آزاد قشم راهی جز تشکیل اتحادیه اصناف در این منطقه آزاد وجود ندارد.

وی ادامه داد: موضوع تشکیل اتحادیه‌های صنوف از دوره‌های گذشته سازمان همیشه مطرح بوده اما اینک عزم جدی برای شکل گیری اتحادیه‌ها با درایت مدیرعامل این سازمان ایجاد شده که تمامی صنوف باید از این فرصت استفاده کنند.

به گفته معتمد صنوف شهرستان قشم، جلوگیری از رقابت ناسالم و تخفیف‌های بیش از حد که می‌تواند به ضرر اصناف باشد هم از دیگر ویژگی‌های تشکیل اتاق اصناف محسوب می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه اتحادیه‌ها می‌توانند به عنوان نماینده اصناف در تصمیم‌گیری‌ها و سیاست‌گذاری‌های کلان اقتصادی و تجاری مشارکت داشته باشند، افزود: کمک به حل اختلافات بین اعضا و کارفرمایان یا سایر طرف‌ها هم از دیگر مزیت‌های داشتن اتحادیه صنوف در این منطقه آزاد است.

همتی گلسفیدی در پایان از تمام فعالان اقتصادی شهرستان قشم درخواست کرد برای موفقیت کسب و کارهای خود در انتخابات روز چهارشنبه مشارکت کنند.

شایان ذکر است؛ انتخابات کارگروه‌‌های صنفی منطقه آزاد قشم چهارشنبه ۹ خرداد ماه ۱۴۰۳ در سالن مرکز بین‌المللی رشد شهر قشم و در شهر درگهان در ساختمان مدیریت امور درگهان به صورت حضوری و همچنین انتخابات الکتریکی نیز از طریق سامانه برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه : https://chelbim.ir/?p=5039
  • منبع : منطقه آزاد قشم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.