تاریخ : جمعه, ۱۵ تیر , ۱۴۰۳ Friday, 5 July , 2024
ارشد نظامی جزیره قشم؛

حد متخاصم/ ائتلاف دریایی مترسک‌ها در خلیج فارس محکوم به شکست است

  • کد خبر : 3188
  • ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۱
حد متخاصم/ ائتلاف دریایی مترسک‌ها در خلیج فارس محکوم به شکست است
فرمانده ناوتیپ رزمی 112 ذوالفقار قشم گفت: کشورهای متخاصم به خوبی حد خود را در خلیج فارس می‌دانند و ائتلاف آنان تنها به عنوان یک مترسک در منطقه حضور دارد.

به گزارش پایگاه خبری چل بیم، یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲؛ دریادار دوم پاسدار اسکندر میرشکاری‌نسب آیین برافراشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در روستای باسعیدو جزیره قشم به مناسبت روز ملی خلیج فارس اظهار داشت: ۱۶ سال است که ناوهای آمریکا و کشورهای متخاصم اجازه عبور از محدوده آب‌های سرزمینی ایران را نداشته و حد خود را می‌دانند.

وی افزود: با اقتدار جمهوری اسلامی ایران در تنگه هرمز و خلیج فارس حتی یک ناو از ۶ کشور متخاصم آمریکا، فرانسه، انگلیس، کانادا، استرالیا و نیوزلند اجازه عبور از این منطقه را نداشته و از محدوده آب‌های سرزمینی کشور عمان استفاده می‌کنند.

فرمانده ناوتیپ رزمی ۱۱۲ ذوالفقار قشم تصریح کرد: به خیال خود ائتلاف‌هایی برای تامین و کنترل این منطقه تشکیل داده‌اند اما به خوبی می‌دانند که نظام جمهوری اسلامی ایران اراده به هر تصمیم و اقدام عملیاتی داشته باشند هیچ کاری از دستشان برنمی‌آید و فقط به عنوان یک مترسک در منطقه حضور دارند.

میرشکاری‌نسب ادامه داد: همه اقتدار ایران اسلامی ثمره الطاف خداوندی و برکت خون شهدا است و اتکای قدرت نیروهای نظامی و انتظامی به مردم فهیم، قدرشناس، همیشه در صحنه و شجاع می‌باشد.

وی خاطرنشان کرد: بسیج دریایی متشکل از مردم مرزدار تا کنون در اقدامات اطلاعاتی ایفای نقش داشت و به زودی از توانمندی این نیروی مردمی در عرصه عملیاتی نیز استفاده خواهد شد.

گفتنی است، با حضور عادل پیغامی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، حجت الاسلام غلامرضا حاجبی امام جمعه شهرستان قشم، شیخ محمدصالح امینی امام جمعه اهل سنت شهر طبل، محمد محمدحسینی فرماندار و رییس شورای تامین شهرستان قشم، اعضای شورای تامین، بخشداران و جمعی از مدیران اجرایی شهرستان قشم آیین برافراشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در روستای باسعیدو به عنوان غربی‌ترین نقطه جزیره قشم به مناسبت روز ملی خلیج فارس برگزار شد.

انتهای پیام/.

لینک کوتاه : https://chelbim.ir/?p=3188
  • نویسنده : مجتبی نوزرنژاد
  • منبع : چل بیم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.